Meny

Kraftriket strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Kraftriket
SJEKK OM KRAFTRIKET KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Kraftriket leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
DigitalStrøm
Timespot - Kraftriket
36 omtaler
Garantert pris i kun 2 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 318 kr /mnd
98,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Spot12
Timespot - Kraftriket
36 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 684 kr /mnd
126,26 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
#SpotUtenPåslag
Timespot - Kraftriket
36 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 706 kr /mnd
127,92 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Kraftriket Garantert
Timespot - Kraftriket
36 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
1 773 kr /mnd
132,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Kraftriket NullStress
Spotpris - Kraftriket
36 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 794 kr /mnd
134,55 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
1KrDagen
Timespot - Kraftriket
36 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 809 kr /mnd
135,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Kraftriket omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
95
av 106 innen
strømselskap
31%
anbefaler
Kraftriket
Ilijaz M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris både på spot og fast, ikke fornøyd."

Må bytte til rimeligere selskap, alt for høye priser hos kraftriket, uansett om d er Spot eller Fast.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig firma"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri tilgang til kundeservice. Ringt flere ganger. Aldri tilbakemld på mail.

Svar fra Kraftriket
18.08.2021 15:20
Hei Tom. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og vår kundeservice. Kundeservice er noe vi setter høyt og vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Om du sender e-post skal du få svar, det kan tenkes at svaret du har fått har havnet i søppelposten siden du ikke har fått svar. Vi besvarer normalt alle e-poster i løpet av noen dager. Det hadde vært fint om du hadde forsøkt å kontakte oss igjen, slik at vi fikk hjulpet deg med det du trengte hjelp til.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig pris og utmerket kundeservice."

Tallene dere opererer med i denne undersøkelsen stemmer ikke med min faktura. Da blir jo påstandene deres feil! Jeg er fornøyd med pris og service hor Kraftriket og fortsetter som kunde der.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Føler meg snytt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et flott introduksjonstilbud. Trodde jeg hadde forstått overgangen og at løpende avtale var ok. Men, nei. Oppdaget når jeg sjekket i dag at prisen har vært høy. Byttet umiddelbart når jeg oppdaget dette, men har betalt flere tusen "for mye: siden Januar. Irriterende.

Svar fra Kraftriket
11.08.2021 15:50
Hei Jarle. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Strømprisene har vært forholdsvis høye i hele 2021 og med en spotavtale vil din pris gjenspeiles av gjeldende markedspris til enhver tid. Spotprisen er lik hos alle strømleverandører, det er påslaget som skiller de ulike spotavtalene. Kraftriket endrer til informasjon aldri det avtalte påslaget på noen av sine strømavtaler uten at kunden er informert om dette.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Forbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Informasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg motter ingen informasjon fra de. Helt passive.

Svar fra Kraftriket
14.07.2021 10:27
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen fra Kraftriket. Om det er informasjon du savner er det fint om du tar kontakt med oss, det hender at det ligger feil e-postadresse eller at e-postene som blir sendt feiler av en annen årsak. Sjekk også søppelposten din. Om du har feil e-postadresse er det viktig at vi får korrigert den, slik at du får all informasjon som vi sender angående kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med Kraftrike men..."

Fornøyd med Kraftrike men Bytt.no er useriøs og bruker ikke rette opplysninger Abb. heter spotutenpåslag 30000kw Jeg trenger ikke 12 mnd avtale som bytt.no sier. Ved mitt forbruk har jeg avtale 5 år på spotutenpåslag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uten varsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisen steg enormt både på påslag og fast mnd betaling. Dette helt uten noen varsling! Styr unna!

Svar fra Kraftriket
26.04.2021 15:45
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Det kan og tenkes at du har inngått en avtale der det ved inngåelsen av avtalen ble opplyst om varighet av kampanjen, i slike tilfeller kontakter vi ikke kunden når kampanjeperioden er over. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"For høy pris i forhold til resten av markedet."

Da startkampanjen går ut har de ikke en rutine på å kontakte kunder som kanskje kunne tenke seg å fortsette i selskapet. Prisen blir da en helt annen. Tror de ville tjent på å ta oppsøkende kontakt med kundene. Nå bytter jeg til annet selskap og vil få strømregninger under 6000 kr igjen.

Svar fra Kraftriket
21.04.2021 14:38
Hei Knut. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill dersom du hadde hatt ønske om å bli kontaktet på andre måter enn e-post.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR