Å Strøm opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tar aldri telefon og rot med faktura! Har ringt men møter en telefon svarer at du er flere hundre i kø, ber om ringe tilbake, men det skjer ikke. Det sier noe om at folk er misfornøyd med selskapet. Har sendt email, har blitt oppringt, så skulle det ordne faktura feilen, så kommer neste faktura, det er ikke ordnet. Det er ikke godt nok.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. De siste månedene har vi hatt ekstremt stor pågang til vårt kundesenter som følge av de høye strømprisene. Dette har beklageligvis medført lang ventetid både på e-post og telefon. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Våre kundebehandlere jobber hver dag for å yte best mulig for våre kunder, og dersom det har skjedd en feil på vår side må vi bare beklage. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
Umulig å få svar på mail, fristen for å betale fakturaer går ut med flere uker uten at man får svar om man får delt fakturaen i 2. helt håpløst i disse tider med så dyr strøm
Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Dette fører dessverre til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar, og vi beklager dette. Våre kundebehandlere jobber hardt for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå. Hvis ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
Har LOS strømavtale gjennom COOP, og har ikke funnet noe i markedet som blir billigere samlet sett. Når den årlige medlemsbonusen på 2 % tas i betraktning så utgjør ørepåslaget på 3,45/kWH og den faste månedsprisen på kr 9 en svært lav pris. Også lavere enn andre strømavtaler hvor man kan få 2 % medlemsbonus gjennom visse fordelskort. Selskap som opererer med lavt eller negativt påslag første 6 eller 12 mnd er selvsagt billigere til å begynne med, men når påslaget deretter skrus betydelig opp så blir bildet et helt annet.
Er svært fornøyd med LOS som strømleverandør. Veldig god kundeservice og de veiledet meg meget godt når jeg valgte strømavtale. Ser gang på gang at avtalen jeg har er meget konkurransedyktig.
Jeg er kjempefornøyd med los, vet at jeg har en grei pris på strøm i forholdt til andre leverandører. 😁👍
Jeg har vært kunde siden 13.Nov. 21og er så langt fornøyd.De har en oversiktlig app som du kan følge med på, der hardt både pris, forbruk og andre opplysninger. I disse dager er strømmen dyr men LOS var et av di billigste selskapene når jeg byttet.
Aldri tull med LOS og Agder energi . Har vært kunde der i over 30 år. Denne undersøkelsen viste at den billigste avtalen som jeg kunne bytte til, utgjorde 2.86 Kr. pr dag. Ingen har behov for og bytte for et slikt beløp. Nei ha en og samme leverandør og strømselskap, få en regning i posten. Alt annet er bare tull. Ingen strømselskaper leverer "billigere" enn andre, vi snaker 2-4 kroner per dag, og det er bare bortkastet. Agder energi og LOS er meget seriøse . Jeg er veldig fornøyd.
Med 2% på Coop kortet i tillegg som blir det vel bedre enn de andre?
Jeg syns avtalen som jeg har med Coop og Los er bra og meget oversiklig.
ryddig avtale og sparer penger på coop konto samtidig,kun 9kr fastbeløp og 3,5 øre påslag ,Kjempebra app som til og med en godt voksen kan bruke ,der ser jeg strømprisen pr time og hvor mye strøm jeg har brukt
Inngikk for noen år siden LOS sin COOP- medlemsavtale for strøm, som ble omtalt som en spotprisavtale. Da kontrakten var klar viste det seg at det dreide seg om innkjøpspris, som innebærer et «skjult» påslag i tillegg til det kjente påslaget. Dette skjulte påslaget innbefatter såkalt regulerkraftkostnad og evt andre innkjøpskostnader. Dette er vel å føre kundene bak lyset. Det er vanskelig for folk flest å finne ut av. Jeg sjekket godt opp før jeg ble kunde hos LOS siden jeg mistenkte at det var slik, men det var ikke mulig for meg å finne ut at den såkalte spotprisavtalen egentlig hadde et skjult påslag. Dette har irritert meg lenge, og bytte av strømleverandør står for tur.
De gir inntrykk av å være tillitsfulle. God kundeservice, hyggelig hjelp.
Jeg kan ikke se at bonusen jeg får hos Coop er tatt med, og fortsetter med Los.
Hadde gjort avtale om fastpris jan/feb inkl forsikring, bestilte dette av konsulent på telefon, ringte inn i går, LOS forutsigbar lå inne i appen på min bruker, allikevel gjelder ikke avtalen? Elendig kundekonsulent jeg snakket med i går, brydde seg null om at en strømkunde som bruker over 30 000 kWh strøm i året sier opp avtalen. Tror dere vil miste mange kunder, jeg byttet med EN gang etter samtalen. Appen deres er også elendig, fullstendig bingo om den fungerer eller ei.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Det er selvfølgelig trist at du opplever det på den måten. LOS forutsigbar er en tilleggstjeneste, hvor vi sender ut tilbud om å sikre prisen. Tilbudene sendes per e-post og må bekreftes hver for seg. Vi forstår at det er mange som er bekymret for de høye strømprisene. Vi er derfor glade for at Regjeringen har kommet med en kompensasjonsordning for de høye strømprisene, som innebærer at norske husholdninger vil få tilbakebetalt deler av strømutgiftene gjennom nettleien. Ordningen vil gjelde for forbruket fra og med desember 2021, til og med mars 2022 - og det vil være helt uavhengig av hvilken strømavtale du har eller om du har sikret prisen eller ikke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily – LOS
Los er flinke på pris med coop avtale. De informerer bra om kraftsituasjonen. Har en veldig bra oversikts bilde av forbruk, priser etc. Er veldig fornøyd.
Hei Ivar. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Med LOS-appen gir vi våre kunder muligheten til full oversikt over strømforbruk og priser. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS
Enkelt og greit, ikke noen skjulte tilleggskostnader.
Hei Rolf. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS