Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Negativ trend

Å Strøm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#38
Middels
Å Strøm er rangert
#38 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trygg og bra, med god kundeservice.

Omtale av  Vidar L

Kan anbefales gjennom Coop avtalen. Bra kundebehandling, og 2% bonus på kjøpeutbytte. Kan anbefales.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Riktige priser og gode avtaler

Omtale av  Tom1

Tilbyr gode avtaler uten for mye påslag. Samfunnsansvar. Kan bli bedre på kundeservice i tider med stor pågang.

Svar fra Å Strøm
07.02.2022 13:29

Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å snakke med oss - noe som dessverre fører til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar. Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi krysser alt vi har av fingre og tær for at prisene snart synker til et normalt nivå igjen - og i mellomtiden så skal vi gjøre alt vi kan for å tilby konkurransedyktige strømavtaler og kundevennlige digitale tjenester slik at våre kunder skal få god oversikt over forbruk og priser. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS

Umulig å få kontakt med kundesenteret

Omtale av  Elisabeth

Ble ny kunde med Coop avtale i november. Henvendelser til kundesenteret med konkrete spørsmål vi ikke finner svar på på hjemmesiden, blir besvart med skjermdump fra hjemmesiden etter flere uker. Vi har heller ikke fått fratrekk for nytegningsrabatt på kr 200,- eller refusjon av full strømstøtte. Pga stor pågang, er det umulig å komme gjennom på telefon. Dette er for dårlig, LOS!!!

Svar fra Å Strøm
07.02.2022 13:29

Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever å ikke få tilstrekkelig med svar på dine henvendelser til vårt kundesenter - det må vi bare beklage. De siste 2 månedene har vi fått over 50 000 henvendelser inn til vårt kundesenter. Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Med Coop strømavtale så mottar man en velkomstbonus på 200 kroner som blir overført direkte til fordelsregnskapet hos Coop. Man får derfor ikke denne trukket direkte fra fakturaen fra oss. Vi ber om at man sjekker fordelsregnskapet sitt - så lenge vi har fått oppgitt riktig medlemsnummer, så kan man forvente å motta velkomstbonus og første medlemsbonus cirka 1-2 måneder etter strømavtalen ble aktiv. Når det gjelder kompensasjonsordningen, så kan det være flere årsaker til at man ikke har mottatt denne. Det er den lokale netteieren som håndterer ordningen, og kompensasjonen vil derfor trekkes av nattleiefakturaen. Dersom vi ikke har avtale om gjennomfakturering med den enkelte netteieren, så vil man få kompensasjonen på fakturaen direkte fra netteieren. En annen grunn til at man ikke har mottatt støtten kan være at boligen er registrert som fritidsbolig. Du kan selv sjekke hva boligen er registrert som ved å logge inn hos Kartverket her: https://seeiendom.kartverket.no/. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå - om ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Skriv gjerne "Bytt.no - Sylvia" i emnefeltet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS

Helt grei strømleverandør

Omtale av  Johnny

Har fine medlemsfordeler og gode tilbud på turer og arrangementer.

Behandler meg som om jeg er en tilbakestående person

Omtale av  Karl D. 3

Når jeg kontakter dem gir de bare standardsvar. Slike svar som diktator stater gir når de har monopol på tjenester. De har en robot med en dårlig algoritme som spyr ut upersonlige svar. De ansatte virker dessverre å være hjernevasket av selskapets ledelse. LOS står for Ledelse og sosialisme antar jeg.

Svar fra Å Strøm
12.04.2022 12:42

Hei Karl D, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med LOS som din strømleverandør. Vi har hatt svært stor pågang over en lengre periode som har ført til at vi har måttet standarisere noen av våre svar for å kunne nå ut til alle som tar kontakt med oss. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal sitte igjen med et inntrykk av å ikke få utfyldende svar på sine henvendelser, så ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit.

Omtale av  Arne

God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.

Må snakke med en kundebehandler

Omtale av  Karin

Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR