Meny

LOS omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
94
av 105 innen
strømselskap
41%
anbefaler
LOS

"fornøyd"

Omtale om LOS skrevet av Ronny for 07.08.2020 20:18

LOS har totalt 54 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.

Svar fra LOS
10.08.2020 14:40
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: kundesenter@los.no dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Bytt.no
"fornøyd" skrev Ronny om LOS

Har du en tilsvarende erfaring med LOS?
Gjør som Ronny og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om LOS du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Øyvind A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd med Los"

God service og konkurransedyktig priser 😁😁👍 så alt i alt æ æ fornøyd med los.

Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.

Svar fra LOS
28.07.2020 07:10
Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel. Maken til Useriøst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringer fra Los og skal gi tilbud på fastpris strøm som de sier er billigere en min eksisterende avtale. Avtalen som jeg har med de skal være markedets billigste spottpris i markedet som jeg betaler for hver mnd og som skal/skulle være det absolutt billigste. Det var derfor jeg inngikk denne avtalen for lenge siden av forige selger fra LOS Argumenterte for dette. LOS selger la bare på telefonen. Maken til feig person. Prøvde å ringe tilbake uten at han ville svare. La bare på telefonen igjen. Styr unna dette selskapet. Driver med juks og fanteri. Bytter selskap i dag Dette er det verste jeg har vært borte i på lang tid

Svar fra LOS
09.07.2020 09:35
Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd her, men det er helt klart ikke slik man skal bli møtt i kontakt med oss. Vi kan ikke annet enn å beklage for dette. Som kunde i LOS så har man tilgang til flere fordelsprodukter som er tilpasset ulike behov. Det er helt valgfritt å benytte seg av disse produktene og man skal selvsagt alltid få god informasjon om hva produktene innebærer og utfyllende svar på det man lurer på. Vi er selvsagt ikke ute etter å bedra noen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Spesielt når det forekommer svikt i våre rutiner så er vi avhengige av at vi får tilbakemelding slik at vi kan følge det opp og sørge for at det ikke skjer igjen. Vi setter derfor stor pris på at du forteller oss dette slik at vi kan ta det videre hos oss - takk for det! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til tross for dette. Ønsker deg en fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og løgnaktig selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.

Svar fra LOS
09.07.2020 09:31
Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
LOS har totalt 54 omtaler på Bytt.no
LOS strømpriser
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Coop Strømavtale
Spotpris - LOS
54 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
729 kr /mnd
43,72 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
54 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
745 kr /mnd
44,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NSF Strømavtale for medlemmer
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
770 kr /mnd
46,22 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
780 kr /mnd
46,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Sør BBL medlemsavtale
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
780 kr /mnd
46,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Ung Spotpris
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
790 kr /mnd
47,42 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 19
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
797 kr /mnd
47,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
54 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
798 kr /mnd
47,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 29
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
807 kr /mnd
48,42 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
827 kr /mnd
49,62 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
54 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
828 kr /mnd
49,69 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
54 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
832 kr /mnd
49,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fornybar
Timespot - LOS
54 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
864 kr /mnd
51,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
54 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
882 kr /mnd
52,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
54 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
915 kr /mnd
54,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR