Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
23
av 111 innen
strømselskap
61%
anbefaler
LOS

"Ikke bytt til noe vi tjener sykt godt på"

Omtale om LOS skrevet av Rune for 14.10.2022 23:31

LOS har totalt 305 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke bytt til noe vi tjener sykt godt på"
1 syns denne omtalen er nyttig

LOS sine sider for å endre fra sykt dyrt avtale (flyt = x3 resten av verden) er så vanskelig at det ikke er mulig. Telefonnummer MÅ skrives inn på deres måte på en webside, men når du prøver å få dette til så legges det til så mange ekstra tegn at det ikke er mulig å få dette til. Skriv ett tall, det legges til to ganger. Slett ett av dem, det legges til mellomrom som ikke vises. Prøv en gang til, slett alt du har skrevet. Tre timer senere og jeg vil rett og slett anbefale å bytte til noen som ikke koser seg SÅ mye med de ekstra pengene.

Bytt.no
"Ikke bytt til noe vi tjener sykt godt på" skrev Rune om LOS

Har du en tilsvarende erfaring med LOS?
Gjør som Rune og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om LOS du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd med los digitalspot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri noen problemer, gjennomfakturering av nettleie fungerer fint.

Bengt C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Appen"

Appen fungerer bare av og til!? Regning og forbruk er ikke til å forstå. Alt for kort varsel til fastprisavtale

Tjodleik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bortimot umulig å komme inn på appen, og nettsiden er like dårlig. Er derfor vanskelig å følge med på når strømmen er billigst, eller hva forbruket er. Los sier de "jobber på spreng" for å fikse appen, men det har vært slik i to år, og appen har ikke vært oppdatert på over 1 år. Jeg mistenker Los i å bevisst gjøre det vanskelig for kundene å følge med på strømforbuket, slik at de får høyere inntekter. Hvor vanskelig kan det være å lage en app som funker? Appen er egentlig bare en frame som laster inn en elendig nettside, så de har ikke engang giddet å produsere en dedikert app til dette. ALT står til stryk her.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skulte kosnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig strøm leverandør . Stry unnå. Skulte kosnader . Luring til kunde . Ikke anbefales! Håper fort konkurs. 👎

LOS har totalt 305 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR