NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde en selger på døra som reklamerte for en garanti på å ha billigst strømpris og fremstilte avtalen som en spotprisavtale. Avtalen jeg fikk var en Topp 3 Garanti avtale. Denne har vist seg å ikke være en spotprisavtale og ikke på noen måte levere den billigste strømprisen i markedet. Når jeg nå sa opp avtalen mottok jeg en melding om bruddgebyr som ikke hadde noen konkret referanse til et avtalepunkt i strømavtalen, ei heller informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Etter at jeg undersøkte litt fant jeg informasjon på nettsidene deres om at i tillegg til 1 års bindingstid så opererer de med 3mnd oppsigelsestid. Dette ble ikke informert om i avtalen eller av dørselger. Jeg kontaktet NordlysEnergi pr tlf for å informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Det er på 900,-.... Ser at denne opplevelsen er ikke unik for meg: https://e24.no/naeringsliv/i/RreGp2/trodde-de-solgte-stroem-til-spotpris-viste-seg-aa-vaere-noe-helt-annet
Dørselger kom med manglende og feil informasjon. Fikk bruddgebyr selv om jeg hadde vært kunde i over 12 mnd.
Jeg er veldig fornøyd med min avtale. Dette som leses om i media må dreie seg om bakvasking fra bitre konkurrenter!
Enkel strømavtale. Eneste som kan bli bedre er en bedre app, men der skjer det oppdatering så det blir nok veldig bra til slutt! Jeg vil forbli kunde så lenge prisene er så gunstige som de er, jeg har lavt strømforbruk så det å betale mnd pris for avtaler er noe jeg prøver å unngå. Med Winter is coming 2,0 får jeg også avslag på strømmen! Win win!
Pådrivende selgere Arrogante på service Holder ikke det de lover Kunne jeg gitt 0 poeng så skulle de fått det
Hold dere langt unna dette firma .Dufår ikke den beste avtalen dem har og du blir bint til dem et år det sier dem ikke noe om og når du spør om en bredere avtale får du beskjed om å avslute avtale for 2100 kr
Samme opplevelsen som alle andre som fikk frekk selger på døra der han absollute ville ha underskrift fra en venn av meg som ikke beherske godt norsk. Han ikke ville underskrive noe, men ble lurt av selger. Selger fikk kun delen av underskrivet og nå Nordlys Energi sendte han bruddgebyr. Vi nekter å betale og kommer til å lage en stor sak av dette slik Nordlys får konsekvens hvis de holder på med dette mot gamle folk eller utlendinger. Ikke akseptabel.