NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruddegebyr etter binding tid er nesten bedrageri. Aldri kunde igjen. Har hatt en avtale i flere år. nylig stoppet prisene vært krystallklare med noen ekstra kostnader som kommer en måned eller to etter den opprinnelige regningen. Det er et mysterium hvorfor de trenger et par måneder for å beregne prisen på nytt i henhold til spotprisen
Prismessig helt ok, men når du sier det er 12 mnd binding, forventer du ikke at det er tre måneder oppsigelsestid, og etter det får «bruddgebyr» fordi de mener det er tre måneder til på oppsigelsestiden?!! Helt grusomt, vi ALDRI anbefalt dette drittselvskapet
Styr unna NordlysEnergi. De har uten å varsle, byttet til dyrere avtale, lagt til gebyrer og tilleggsfakturet, klager du, blir du ikke hensyntatt og useriøse svar fra kundebehandler.
Ble flyttet over fra Yetz til NordlysEnergi høsten-21 etter å ha vært kunde hos Yetz siden desember-20. Det var da 12 mnd. bindingstid hos Yetz. Forsøkte å bytte strømleverandør nå i januar(2022) og fikk plutselig melding om at jeg ville få bruddgebyr for brudd på avtale med NordlysEnergi. Jeg har aldri signert noen avtale med NordlysEnergi og bindingstiden hos Yetz har gått ut. Hadde også en pågående selger som sneik seg inn i blokka vår før jul, men som ga seg rimelig kjapt da jeg sa jeg allerede var kunde hos NordlysEnergi. Ser nå at det har vært flere ubehagelige selgere fra NordlysEnergi. STYR UNNA
Ikke funnet noen rimligere, og fikk rask repons ved mine spørsmål
har bare positive erfaringer så langt. Det er vanskelig å begrunne forbedringer når man er tilfreds.
Grei nok pris og OK respons på kundeservice. Flyttet avtalen og fikk varsel om gebyr som følge av "brudd på avtaleperiode". Vii hadde ingen avtaleperiode, men ny leverandør hadde sannsynligvis ikke varslet(?) om overtagelse. NordlysEnergi viste til standard avtalevilkår fra Forbrukerrådet, men disse var ikke gjengitt korrekt. De kunne heller ikke dokumentere at jeg var informert om og hadde akseptert et bruddgebyr. I mail hevder de at dette er "naturlig".