NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig pågående selgere som har plaget hele borettslaget hvor jeg bor i kveld. Aksepterer ikke et nei, og bryter dermed gjeldende lovverk for dørselgere. En liten reminder siden dere tydeligvis ikke forholder dere til gjeldende lovverk. "4.2 Selgerens oppførsel Standssalg og spesielt dørsalg er en påtrengende salgsform, hvilket medfører at det bør vises varsomhet ved disse salgsmetodene. En for aggressiv og pågående oppførsel kan i seg selv være lovstridig. [14] Selgeren skal straks respektere et ønske fra forbrukeren om ikke å innlede eller å avslutte salgssamtalen. " Altså: nei, betyr nei! Helt håpløs oppførsel fra dere. Som så klart blir spredt videre til venner og bekjente- hvor alle oppfordres til å skygge langt unna dere. I tillegg ser jeg at dere påstår at folk binder seg fra signatur/ underskrift. Skjønner at dere virkelig trenger en massiv oppdatering på gjeldende lovverk rundt flere elementer av deres såkalte "business". Spennende å se hva forbrukertilsynet mener om dette.
Her er det bare en ting å si: styr unna. Firmaer som har dørselgere som ikke tar et nei for et nei burde være en tankevekker hos de fleste.
hatt Nordlys Energi i snart et år nå, og jeg har kanskje halvert strømregningene mine sammenliknet med fjordkraft som jeg hadde før! topp 3-garanti funker som bare det, og jeg anbefaler til de som vil spare penger!
Fikk en pågående dørselger på besøk som skulle gi masse informasjon om hvor bra pris de kunne tilby i forhold til vår nåværende strømleverandør samtidig som vi var på vei ut døra. Selgeren sa da at han heller kunne gi oss et tilbud som vi kunne se på senere selv. Vi måtte bare skrive under for å "lettere" komme inn i systemet hvis vi skulle bestemme oss i senere tid for et aktivt abonnement. Lite visste vi da at det var en kontrakt og selgeren meldte oss inn som kunder øyeblikkelig. En kombinasjon av lettlurte studenter som akkurat hadde flytta, og ikke kunne alt, og en pågående selger så endte det i 12 måneders binding. Litt naive studenter, men føler oss absolutt lurt, og at det ikke gikk riktig for seg. Første gang vi har følt oss så lurt av en selger, og det føles ikke bra på tillitten når vi skal være kunde hos de i 12 måneder til.
Jeg ble faktisk interessert i å finne ut hva slags potensielt møkkaselskap det er som sender såpass manipulerende og kyniske dørselgere. Og etter hva jeg kan se her inne, så er det fake reviews og sanne reviews. Og alle som skriver som nogenlunde ekte mennesker som ikke er latterlig scriptet - sier det som det er - hold deg langt unna dette selskapet! Fyren som gikk sint fra min dør, hevdet - believe it or not - at jeg skulle få GRATIS strøm - til EVIG TID!! yeah, RIGHT, for denslags eksisterer uten at det er liten skrift et eller annet sted - LOL. Leser av andre reviews her, at det sier nesten hva som helst for å få deg som kunde, og knuser deg med dårlig og aggresiv kunde service etterpå. Keep away, stay happy!. Forøvrig bruker jeg Gudbrandsdal Energi selv, og har hatt de i over 1 år, og har hatt null stress, og fremdelses velkomst spot.
Byttet til NordlysEnergi med forbehold om at vi ikke skulle ha bindingstid. Det fikk vi allikevel - bindingstid på 12 mnd'er. Kundeservice brydde seg lite og var frekke på tlf. Når vi da skulle si opp etter 12 mnd'er fikk jeg tilsendt bruddgebyr fordi oppsigelsestiden er på 3 mnd'er.. Utrolig dårlig kundeservice! Anbefales virkelig ikke.
Helt nedslått av alle kravene de sender grunnet at de sender faktura for sent, man får jo ikke betalt regningene før fristen, også kommer det nye regninger på purregebyrer med renter OGSÅ ETTER FRISTEN. Man begynner jo å lure på hva slags scam de driver med i Nordlys energi. Sak 492**** helt grusom kundebehandling. har vel snart betalt 4000 kr for en regning som startet på rundt 2000 kr