NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt nedslått av alle kravene de sender grunnet at de sender faktura for sent, man får jo ikke betalt regningene før fristen, også kommer det nye regninger på purregebyrer med renter OGSÅ ETTER FRISTEN. Man begynner jo å lure på hva slags scam de driver med i Nordlys energi. Sak 492**** helt grusom kundebehandling. har vel snart betalt 4000 kr for en regning som startet på rundt 2000 kr
Jeg ble lurt på døra for å kjøpe denne avtalen, jeg sa at jeg var mitt i middagen. Men de ga meg ett inntrykk om at jeg måtte signere. Når mannen min senere skulle se gjennom ble han sjokkert over hva jeg hadde signert oss med på. Jeg syntes at det å presse og LURE kunder til en avtale som ikke er bra omtalt på nett er helt ufyselig. Med engang jeg ville bytte fikk jeg vite at det var bindingstid, PÅ 12 MÅNEDER med en binding på 3 måneder med oppsigelse tid, som gjør at jeg er bundet 15 MÅNEDER totalt. Helt utenkelig at de ikke er blitt lagt ned. STYR UNNA!!!
Svært fornøyd med Nordlys energi! Billig strøm og god kundeservice.
Kjøpte avtalen på dør for 2 måneder siden, veldig fornøyd. Hadde Gudbrandsdalen Energi på hytta og Fjordkraft hjemme. Anbefaler NordlysEnergi på det sterkeste
Ble overtalt av en meget aggressiv dørselger til å ta i mot et tilbud for nærmere gjennomgang av avtalen, men signerte ingenting. Alikevel har de opprettet et kundeforhold på en avtale med 12 måneders bindingstid. Sendte umiddelbart angrerettskjema, til tross for at jeg aldri hadde takket ja til tilbudet, men en kort beskjed om at jeg ikke setter pris på den type behandling. Svaret jeg fikk var like manipulativt som resten av opplevelsen: "Det er trist at det er årsaken til at du går glipp av Norges billigste strømavtale." Det er forøvrig ikke sant. I mitt område er de ikke engang med på lista over de billigste leverandørene.
Møtt av en veldig søt og velinformert selger på døren. Viste meg en veldig god avtale og jeg har vært storfornøyd i lang tid etter bytte og anbefaler på det sterkeste!
Var kunde hos Nordlys i 2 uker + 1 dag, da jeg fikk et bedre tilbud hos en konkurrent. Da fikk jeg en mld fra Nordlys, hvor de brukte skremselspropaganda ved å ref til bruddgebyr. Vi sendte flere mailer frem og tilbake, men Nordlys stod på sitt selvom det kun var godt 1 dag over angrefristen. De lurer til seg kunder, og tjener penger ved å tvinge til å betale bruddgebyr! Hold dere langt unna!!
Hei Nina. NordlysEnergi setter pris på både ris og ros. Men her er ikke omtalen din korrekt. Du "tror" du fikk bedre tilbud noe du ikke fikk. Det hadde gått langt over angrefristen, at din gamle leverandør påstår at det kun var en dag over er feil. På lik linje som det er feil at du hadde fått et beder tilbud fra dem, dette etter at de hadde hatt deg på en dårlig strømavtale i lang periode. Det er også utrolig at du tør å påstå at vi tvinger deg til å betale bruddgebyr, vi har gjentatte ganger sagt at vi ønsker og håper på det sterkeste at du velger å fortsette på strømavtalen slik at du ikke må betale gebyret. Vi vil heller ha deg som kunde enn at du skal betale bruddgebyr. Du ga oss heller ikke sjansen til å sende første faktura til deg før du kommer med usanne påstander. Veldig leit.