NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strøm er en helt nødvendig ressurs som ikke varierer i kvalitet avhengig av leverandør. Det bør koste deretter. Nordlys energi har innbakt noen haker i sitt abonnement, som gjør at du lett kan komme til å få uforutsette utgifter.
Jeg ble kunder hos Nordlys uten å kunne bestemt selv.Det kom en gutt på døra fra Nordlys som fortalte at Nordlys var bedre en min strømleverandør, jeg sa at jeg vil ikke bytte, men at jeg kunne tenk på det.Han ga meg en skjema hvor jeg kunne bestemme meg om 14 dager, for meg surprise etter 3 dager fikk en melding som "velkommen" som kunder. Etter ni dager fikk en melding fra min leverandør om jeg fikk bytte strømleverandør? jeg forklart alt og min strømleverandør tok meg tilbake. Etter det fikk en faktura på 2200kr På bruddgebyr. J***a søppel folk
Jeg har sammenlignet strømprisene med naboene mine og sjekker ofte forbrukerådet og nordlys kommer alltid godt ut. Kjempe fornøyd.
All strøm er dyr for tiden, men hver gang vi sjekker Nordlys energi på Bytt.no kommer de bra ut. Fornøyd med service. Avtalen er på 1 års binding, men vi har ikke angra
Dørselgere som nærmest prøver å presse deg til å signere på en avtale uten å la deg få lese den først. Lover at dem alltid er topp tre i landet og at du vil spare masse penger. Men bare hvis du signerer der og da, ikke hvis du blir kunde via nett. Når jeg endelig klarer å overbevise dem om at jeg ikke ønsker å signere her og nå, så kjefter dem på meg for at JEG har kastet bort tiden dems!! Uprofesjonelle og uhøflige dørselgere som skaffer seg kunder fordi mange føler seg presset til å skrive under bare for å få dem til å gå vekk. Styr unna!
Jeg gjorde avtale via Strompris.no (forbrukerrådet) på Winter is coming 2. Det er en så mye bedre avtale enn den som man får via Nordlysenergis webside: avslag på spotpris, uten binding /oppsigelse/avbruddsgebyr! Jeg ble "sjokkert" da jeg leste mange tilbakemeldinger her med mange som hadde avtale med binding 12 mnd og deretter 3 mnd oppsigelse, avbruddsgebyr, og som ikke var klar over det.
3 måneders oppsigelsesperiode - det trekker ned. Ellers svært gunstig for meg som bor i leilighet, med lavt strømforbruk !