NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri vært utsatt for verre behandling av et selskap. Via en prisportal byttet jeg til Nordlys Energ, men fikk umiddelbart mottilbud fra min gamle strømleverandør som jeg aksepterte. Avtalen ble kansellert før den i det hele tatt startet. Likevel tviholdt Nordlys Energi på meg som kunde og kapret kundeforholdet mitt hos Fjordkraft FEM ganger. Hver gang ble jeg kontaktet av Fjordkraft, aldri av Nordlys Energi, og fikk avbrutt overgangen. Da jeg endelig fikk kontakt med NE kundeservice og gjort det klart at jeg ikke var interessert i å ha noe med de å gjøre, prøvde de å kreve bruddgebyr på kr 1400. Jeg bestridte kravet og saken gikk videre til elklagenemnda hvor jeg fikk enstemmig medhold. Det er uten sammenligning den dårligste servicen jeg noen sinne har opplevd. Ikke bare fra strømleverandør, men bedrifter generelt. De var arrogante, frekke, usympatiske, og ufattelig sta.
Har bare positiv erfaring. Fikk en god avtale på pris. God service og imøtekommende når jeg lurte på noe. Byttet fra Hafslund for 16 mnd siden og har ikke angret !
Perfekt og billig, finner ikke billigere, har bytta mange ganger men nå trenger jeg ikke det lenger
Sender rundt slibrige dørselgere som driver villedende markedsføring. Forteller initialer at de skal fikse strømmen din og at du derfor må slippe de inn. Når du takker nei ber de deg slippe de inn til naboer i samme oppgang
Styr unna dette kjeltringselskapet! Anbefaler alle som har blitt lurt om å melde inn til elklagenemda så man kan få satt en stopper for den skitne måten dette strømselskapet opererer på! Blitt ilagt bruddgebyr på 2100,- etter flytting og tegnet nytt strømabonnement hos annen leverandør. NordlysEnergi ønsker å tvinge meg over på deres avtale, selv 4 måneder etter flytting. Gjemmer seg bak en vilkårssetning som for meg som kunde overhodet ikke gir mening. Forferdelig lite behjelpelig kundeservice i tillegg! Kommer aldri til å vurdere NordlysEnergi ved en senere anledning, takket være denne opplevelsen! Angrer på at jeg ikke leste her før jeg inngikk avtale med dem, da hadde jeg aldri valgt NordlysEnergi!
Jeg brukte timen etter inngåelse av avtale til å undersøke litt og det er jeg glad jeg gjorde. Bruddgebyr ble ikke nevnt av selger og jeg var i utgangspunktet skeptisk til bindingstiden så valgte å benytte meg av angrerett samme kveld. Mulig jeg hadde spart litt på denne avtalen, men jeg synes som mange andre over at det er useriøst å binde folk under slike vilkår. Gjør som Forbrukerrådet anbefaler og velg er firma uten bindingstid!!
Selger fortalte om hvor utrolig gode priser de hadde, og om hvordan det å IKKE bytte nesten var en dødssynd. Han nevnte derimot ikke at det var 12 mnds bindingstid. Ringt opp av en frekk ansatt der. Skikkelig guffen kundeservice. Ja, min feil at jeg ikke leste avtalen skikkelig, men frekke i svaret når jeg spør om ting. Ville heller ofret min førstefødte enn å velge disse folka igjen. Lever heller som på farmen enn å få elektrisitet fra dette selskapet.