NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
god erfaring med denne leverandøren, god pris. så langt fornøyd
Først viste det seg at det var bindingstid, og når jeg så skulle bytte leverandør etter at bindingstiden hadde gått ut, fikk jeg beskjed om at det var 3 måneder oppsigelsestid. Ikke lett å komme seg ut av denne avtalen. Har heller ikke mottatt noen bekreftelse på oppsigelse etter at jeg sa opp.
Fikk en selger på dør, han var veldig på når jeg sa gjentatte ganger nei! Lukket døra og hører at han banker på igjen, selger prøvde på nytt. Kan si selgeren manglet selvrespekt og disiplin. Har vært selger før så valgte å skrive under fordi han mente det var billig. En hvis kalt TOPP 3 GARANTI. gjorde litt undersøkelse og fant ut at denne avtalen er innkjøpspris. Som betyr selveste Forbrukerrådet har selv sagt om å holde seg langt unna slike avtaler. Jeg personlig mener denne avtalen var dyr, ingenting var annerledes enn dyr spotpris. Hadde Fjordkraft og de var faktisk billigere når det kom til pris og kundeservice. Avtalen har bruddgebyr på 2100kr og 3mnd si opp tid. 12 mnd bindingstid. Som betyr 15mnd med dårlig pris! Hadde anbefalt alle som får selgere på dør å takke nei til NORDLYSENERGI, ren svindel og lureri.
Eneste strømselskap som ikke støtter vindkraft, hverken direkte eller indirekte. Gode brukeravtalen til konkurransedyktige priser.
Selger informerte ikke om bindingstid. Når jeg nå bytter så truer de med byttegebyr 900 kr (nihundrekroner). Jeg kan ikke se at avtalen inneholder noen punkter om byttegebyr. Jeg kan ikke under noen omstendig anbefale nordlysenergi. Jeg vurder nå å ta saken med Forbrukerrådet. Der har en elendig kunde kundeservice. Nils H.
Ikke så mye å utsette på NordlysEnergi. Om noe så er det at de ikke slår sammen faktura med nettleien.
Dørselger ringte på calling-telefonen for å komme inn i oppgangen. Da jeg svarte, introduserte han seg som "Strømleverandøren". Det måtte fire målrettede spørsmål til for å få han til å innrømme at han var dørselger for Nordlys Energi. Åpenbart at han ønsket å snakke seg innenfor døren før han begynte salgs-pitchen. Slik uærlighet burde ikke belønnes med kunder.