NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ikke informert om etter bindingstid har du en oppsigelse til 3 mnd. Vil aldri anbefale dem.
Har ikke hatt noen problemer med selve avtalen. Kan ikke uttale meg om kundeservice siden jeg ikke har hatt behov for kontakt
IKKE bli kunder hos NordlysEnergi. Du kan ikke komme deg ut når du vil pga. 12 måneders bindingstid og 3 måneders oppsigelsestid.
Fakturaene måtte jeg be om å få tilsendt i starten, men nå ser jeg den i nettbanken. De varierende strømprisene ser jeg på Nordpool spotpris på internett, hjemmesiden til NordlysEnergi burde ha en link dit.
Jeg ble lovet 3 måneder gratis strøm av dørselgeren fra Nordlysenergi Oppdaget at jeg ble lurt. Sa opp avtalen 2 dager for sendt men må bli i selskap i 12 måneder før jeg kan si opp avtalen uten å måtte betale 2000,- kr i gebyr. Ringte inn for å klage på avtalen noe som var nytteløst. Jeg anbefaler alle å ikke skrive under på avtaler fra selgere fra Nordlysenergi.
Fikk en innpå sliten selger på døra fra de. Som sa at det var så billig. Er ikke billig i helle tatt. Føller som jeg gikk i saksa. Haddet spotpris l fra lyse. Angre så. Og er låst med de i et år.pluss tre måned oppsigelse. 2100 kr hvis du ikke tar de tre måned.. Skygg unna de. Fins bedre.
Da jeg som Yetz-kunde var blitt overtatt av NordlysEnergi ringte jeg de for å høre hva det innebar og hva de som strømselskap kan tilby. Etter 15 min ventetid rett etter åpningstid fikk jeg en ordknapp person i kundeservice på tråden. Han ville/ klarte ikke å fortelle meg noe uten å gå etter et skript som ikke ga meg noe informasjon jeg kunne nyttiggjøre. Da jeg avsluttet "samtalen" og sa at jeg fikk gå på nettet og lete meg fram til informasjon selv og vurdere om jeg skulle bytte eller bli, ble han ivrig - etter å overtale meg til å bytte.