NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig og god kundebehandling.Svært lave priser og forutsigbart system.
Var jo nesten gratis første 2-3 mnd.Så økte det betraktelig utover høsten og vinter.Men ikke så dyr som vi trodde det skulle bli!
kommer ikke inn på min side for å sjekke regn. Har prøvd å laste ned appen .... Nei det gikk ikke. Har prøvd å logge inn med e-post adressen .....Nei det fungerte heller ikke. Sendte så etter nytt passord ... fik da beskje om at min e-post ikke eksisterte hos dem.har vært kunde her i over 2 år begynner nå å lure .!
Etter å ha blitt flyttet fra Yetz krever de bruddgebyr hvis man sier opp. Styr unna.
Pris og levering har jeg ikke noe dårlig å si om, men etter å ha vært kunde i 2 og et halvt år hos NordlysEnergi byttet jeg leverandør like før jul. Jeg hadde ikke fått med meg at det er 3 måneders oppsigelsestid hos dem. Selv etter å ha vært abonnement så lenge, tar de seg betalt for at jeg bytter selskap. De skal ha 900,- i bruddgebyr. Jeg anbefaler ikke andre å tegne abonnement med NordlysEnergi.
Forutsetningen for mitt kjøp av strøm er at den skal være uten landbasert vindkraft. I tillegg er prisen lav og hos NordlysEnergi er det enkelt å finne opplysninger om forbruk og pris. Hvis du skal bytte strømleverandør en gang i mnd er ikke dette leverandøren for deg.
Hadde lav gjennomsnittspris i november. Det eneste jeg savner er en oversikt over spotprisen time for time i appen.