NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppdaget tilfeldig at jeg faktureres for noe som heter Norgespakken, en helt unødvendig forsikring som koster kr 2,50 pr dag. Aldri bestilt. Har bedt Norgesenergi om forklaring og dokumentasjon på når denne skulle være bestilt. De svarer ikke på henvendelser via kontaktskjemaet. Hvis man skal ringe, må man ringe et 810-nr til flere kroner pr minutt. Forsikringen kan ellers fjernes via "Min Side", men her har det i flere dager ikke vært mulig å opprette brukerprofil. Lukter lureri lang vei. Styr unna!
Alt har alltid gått veldig bra, har betalt mindre enn før, fikk egentlig 2 mnd gratis fordi jeg rekrutterte nye kunder. ;) Jeg har aldri hatt problemer med dem. :D
Har hatt NorgesEnergi e-Spot i litt over et halvt år nå og erfaringen har vært utelukkende positiv. Prisene har holdt seg stabile gjennom hele perioden, og vi har ikke hørt noe mas. Vi har snakket med kundesupporten ved et par anledninger og har stått igjen med et godt inntrykk alle gangene. Kundesiden er grei, man får oversikt over fakturaer og en graf som viser forbruket over året. Nettsiden kunne godt inkludert alle tilgjengelige strømavtaler i menyen.
Jeg har ved et par anledninger hatt negative opplevelser med selskapet. Man sier en ting og gjør noe annet. Det er vanskelig å få oversikt over hva de gjør og jeg sitter med en fornemmelse av at de spekulerer i å gjøre ting så vanskelig som mulig for kunden som der igjennom mister bildet. De er heller ikke villige til å oppgi detaljer som etterspørres. Kommer aldri til å gå tilbake til NorgesEnergi
Kjempe bra kundeservice, man betaler kun det man bruker.
Flere faktafeil i samtale. Rotete forklaringer på regninger. Slettet Min Side umiddelbart etter oppsigelse - lenge før endelig oppgjør. Kunne ikke si hvor lang tid det ville ta før endelig oppgjør kommer eller hva beløpet ville bli. Endelig oppgjør kom nesten to måneder etter oppsigelsesdato. Flere innbetalinger av fast beløp etter oppsigelse. Fast pris er villedende. Du blir lurt til å tro at du har full kontroll, men får sjokk over hvor mye mer strømmen koster enn det du har betalt.
Vanskelig å få kontakt med kundeservice, de ringer sjeldent tilbake når man oppgir at de skal ringe deg. Det er kunderådgivere som er lite serviceinnstilte, og svarer på en ufin måte. I tillegg gjør ikke strømleverandøren jobben sin, da de visstnok hadde glemt å si opp vår gamle strømavtale med en annen leverandør, slik at vi fikk masse ekstraregninger. Ekstraregningene vi mottok nektet de å betale, selv om det var dem som hadde gjort feil. IKKE bytt til NorgesEnergi.
Ble lurt av Elkjøp til å inngå svindyr avtale med binding hos NorgesEnergi.
Er kunde på snart 9'ende året, har bare positive erfaringer. Supert med strømkonto du vet hva du må betale fast hver måned, og om du som kunde har ditt eget på stell, er det ingen problem. Kundesenteret er også helt supert.
Alltid svært god kundebehandling, god info om ulike avtaler, forutsigbart og trygt.
Når de sender varsel, gjør det til en adresse som jeg ikke har brukt på siden 2002, og de sender ting til inkasso fordi de derved tror at de har derved har støtte. Jeg ville ALDRI bedt Norgesenergi om å bruke denne adressen. Men de har brutt lov om innkreving av utestående og oppfordret Kredinor til brudd på inkassoloven. Jeg vil fraråde ALLE om å flytte sine kraftavtaler til Norgesenergi. J.
NorgesEnergi har gode priser på strøm og en hyggelig gjeng på kundesenteret! Med Strømkonto, får man jevnt strømkostnadene jevnt utover året, slik at det ikke blir noen overraskelser. Som kunde, får man også rabatter hver måned på Elkjøp og Lefdal. De har også en vervekampanje, der man kan få en måned gratis strøm, for hver venn man verver inn til dem! Fantastisk! ^^ Alt i alt, så er NorgesEnergi en solid strømlevernadør, som leverer det de lover!
Høyere pris en forventet sammenlignet mot andre. Man lar seg fort lure av topp fem garantien som ikke nødvendigvis stemmer.
Har blitt oppringt av selger på vegne av Norges energi veldig mye i det siste. Sier nei hver gang, men det bare fortsetter. 3-4 ganger om dagen. Uansett hva jeg sier bare fortsetter de å prate. Hvis Norges energi vil ha kunder på denne måten, blir det nok ikke mange.
Tilfeldige pris- og avgiftsendringer som ikke er i samsvar med opprinnelig avtale. Her skal det byttes. Mye tøys med tilleggsprosdukter, og en webside som ikke virket.
De sniker inn et forsikringsprodukt som ikke er i henhold til kontrakten. Denne er vanskelig å bli kvitt, da de bare gjeninnfører den uten å informere. Virker som at modellen deres er skrudd sammen for svindel.