Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Omtale

Omtale av  Leif N

Sikkert helt grei som strømleverandør Mye mas om tilbakemelding!!!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Leif N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Dårlig på selvbetjente løsninger

Omtale av  Roger

Enkelt å bestille tilleggsprodukter, men ingen enkel måte å avslutte på egenhånd og må gå via kundeservice som har lang vente tid. Fornøyd med strøm avtalen, men ikke alt rundt da vi er i 2022 og det skal være enkelt for kundene å bestille/avbestille.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Roger! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Når det kommer til å avslutte tilleggsprodukt på egenhånd via MinSide, så er denne tjenesten dessverre ikke tilgjengelig per nå. For opphør av tilleggsprodukt må en ta kontakt med vårt kundesenter direkte, enten via telefon 38 10 00 80 eller gjennom kontaktskjema på MinSide. Mvh, Truls - NorgesEnergi

God service

Omtale av  Bjørn

Greit med god service pr.telefon med å få oppklart forskjellene mellom ulike avtaler som Spot og variabel avtale. Ingen problem å bytte pr.tlf.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Bjørn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Enkelt å bli kunde

Omtale av  Bjørn A

God informasjon, hyggelig konsulent, lett å forstå produktet😊

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Bjørn A! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

savner sanntids pris og WiFi i måleren min.

Omtale av  Rolf V

Jeg savner en kobling mellom øyeblikkets pris på strømmen og utstyr til smart strømsparing. Slik at foreksempel varmtvannsbereder kan skrus av når prisen er høy.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Rolf V! Så hyggelig å se at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vedrørende tilkoblinger til din strømmåler, så vil jeg anbefale å ta kontakt med netteier som kan gi mer informasjon om ulike løsninger som er tilgjengelig :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømkompwnsasjon

Omtale av  Helge

Det eneste eg lurte litt på er kompensasjonen fra staten ,men det ble løst greit idag.Kanskje det skulle vert litt lettere å forstå spesielt for eldre mennesker.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Helge! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende forklaring rundt strømstøtte og vil ta dette videre :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Rask servis

Omtale av  Henning N

De var raske til å ringe tilbake etter at jeg hadde tatt kontakt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Henning N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Fei avtale

Omtale av  Harald

Får oppgitt at vi har en avtale vi mener vi ikke har. Forskjell fra des til januar

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Harald! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Dere holder ikke det dere lover!!!!

Omtale av  Sonja

Velg en annen leverandør!!! Norgesenergi lover rabatt hit og dit men man får dem aldri.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Sonja! Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Pure Scam and false offer to set the trap

Omtale av  Vijay

Summary: A representative came to my home asking me to subscribe for norgesenergi for my electricity and these are statements she used. 1. You will get HALF the price what I am paying now. 2. First 2 months FREE OF COST 3. If am not satisfied within 6 months, I will get the refund. Believing these statements, I went with the subscription and got into the trap. My first invoice for 10 days was around 700 Nok Second Month was around 2000 Nok I tried calling Customer care multiple times not even single time got connected, I believe it doesn't exist. I was not expecting this at least Norway not sure if there is way to log a consumer complaint against them. I am writing this to warn everyone and to stay away from them.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hi, Vijay! It saddens me to hear you've had a bad experience with NorgesEnergi as your electricity provider, and the sales representative that sold you the agreement. We would like to investigate the matter further, and hope that you are able to contact us by phone: 38 10 00 80 so we can get some more information! Kind regards, Truls - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig bra

Omtale av  Frank

Veldig bra å prate med kundesørvis. Hyggelig kundesørvis ansatte

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Frank! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse i dialog med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Oppsummert

Omtale av  Lyset

Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Avtalen uklar og på kanten til lureri.

Omtale av  Dag

Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Føler meg lurt

Omtale av  Per

Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Det tar ALT for lang tid, for å få kontakt

Omtale av  June E

Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Kundeforholdv

Omtale av  Terje E

Ryddig, og informativ administrasjon av kundeforhold

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Terje E! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR