Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Snefrid

Ble lurt til masse unødvendig tilleggstjenester. Vanskelige å få kontakt med.

Svar fra NorgesEnergi
13.03.2024 09:21

Hei, Snefrid! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en strømavtale, både skriftlig og muntlig. Dersom du føler at du ikke har fått dette må du gjerne kontakte oss på kundesenteret, enten på e-post [email protected] eller telefon 38 10 00 80. Det er for øyeblikket lav svartid på både telefon og e-post. Vi håper kontakt med en av våre rådgivere kan rette på inntrykket du har fått fra oss. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bruddgebyr

Omtale av  Belinda H. J

Sendte oss faktura på bruddgebyr kr 3000 pluss admin kostnader da vi byttet strømleverandør. Ikke bare sendte de faktura, men fjernet også vår tilgang til fakturaen slik at vi ikke kunne se hva fakturaen inneholdt. Bruddgebyr fikk vi da til tross for at vi hadde hvert kunde i mange år. Dette ga oss mye plunder og heft med telefoner og mailer frem og tilbake før denne fakturaen ble kreditert. Seriøse firmaer gjør da ikke slikt.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2024 13:33

Hei, Belinda! Takk for din tilbakemelding. Her ser det ut til at du har hatt en bedriftsavtale med oss. På bedrift er det enkelte avtaler som har oppsigelsestid, altså at man må si opp i forkant at man skal bytte leverandør. Det er altså forskjell på oppsigelsestid og bindingstid. Det kan virke som om saken din ble løst, hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med bedrift på 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Strøm er dyrt.

Omtale av  Oddvar

Syns pris ble veldig høy. Da eg er godt vaksen forstår eg ikke så godt disse strøm avtalene. det eg forstå er att det er stort avik fra rekning eg fikk fra tidligere selskap.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:34

Hei, Oddvar! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig med å forstå strømregningen hos oss. Jeg ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi kan forklare din faktura med nøye:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

fornøyd

Omtale av  Thor K. L

jeg har vært kunde i mange år og er fornøyd. men vil undersøke andre leverandører nå.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:37

Hei, Thor! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne om det skulle være noe du trenger hjelp med! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Manglende og ufullstendig info pluss ekstra unødvendige kostnader

Omtale av  Leon

Mange ekstra kostnader. Dårlig informasjon om avtaleinnhold.. Har ikkje fått hjelp til å få app aktivert

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:39

Hei, Leon! Vi takker deg for din tilbakemelding! På vår strømavtale spotpris er det kun et påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Tilleggstjenester kan velges bort, dersom du har noen av disse. Nettleien er dessverre ikke valgfri, og helt lik uavhengig av hvilken leverandør du benytter. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så hjelper vi deg med appen vår. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skuffet!

Omtale av  Terje

Legger til opprinnelsesgaranti til avtalen min uten samtykke. Betaler ikke tilbake når de blir oppdaget. Styr unna, dårlig kundebehandling!

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:38

Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding! Man skal alltid få god informasjon før en avtale blir inngått. Det gjelder både strømavtaler, men også evt. tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi ser på saken din på ny tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Refleksjon

Omtale av  Trond

Alt utenom strøm er fordyrt. Mye / høy pris på gebyrer

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:33

Hei, Trond! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Det er mye gebyrer på strømmen, som for eksmpel nettleien. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR