Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det er nesten umulig å kontakte dem

Omtale av  Elise

Det står bare ett telefonnummer som aldri kommer gjennom på nettside, ingen epost kan brukes. Jeg har ringt kanskje hundre ganger, hver gang ble jeg fortalt at ventetid var over 40 minutter. Det er forståelig nok at det er mange som ringer, men det hjelper hvis dere kunne ringe tilbake eller det er en epostadresse som kunder kan bruke.

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 11:03

Hei Elise! Angående ventetiden så må vi bare beklage denne. Vi har fått veldig mange henvendelser den siste tiden og jobber på spreng for å hjelpe kunder så raskt og effektivt som mulig. Vi er bevisst på situasjonen og er i en prosess for å ansette og lære oopp dyktige og kvalifiserte kundebehandlere. Du kan nå oss på telefon, epost eller Facebook. Epostadressen vår er: [email protected] Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne! Ha en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

har vært et greit kundeforhold

Omtale av  Per A. J

Tilgjengelighet og respons ved førespøsler har vært god. Derfor velger vi å fortsette en stund til, men vi er ikke helt fastlåste. Følger mer med nå når strømprisen er så jagende opp og ned.

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 11:06

Hei Per! Takk for en meget hyggelig omtale! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det går andre veien også da vi er veldig fornøyd og takknemlig for å ha deg som kunde. Viktig å følge litt med på strømprisen i disse tider og da er det flere gode valgalternativer som kan brukes som verktøy, blant annet MinSide og Appen vår. Igjen, tusen takk for en hyggelig kommentar! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Lureri!

Omtale av  Bjørn F

Vi ble lurt og forledet til å tegne et bedriftsabonnement. Jeg/vi angrer. Da får jeg vite at det er 12 mnd bindingstid. Umulig å gå kontakt med kundeservice. Uoversiktlig nettside!

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 10:59

Hei Bjørn F Vi beklager at du sitter igjen med en følelse av å ha blitt lurt etter å ha vært i kontakt med oss. Det er viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale, og at informasjonen som gis er forståelig. Når det gjelder bedriftsavtale kan du ta direkte kontakt med kundesenteret for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller sende en epost til [email protected]. Vi håper du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica NorgesEnergi

Lurer kundene sine

Omtale av  Kaja

Hold dere langt unna dette firma. Lurer kundene sine til avtaler som gjør det dyrt for deg og lønnsomt for de

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 10:48

Hei Kaja Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Du skriver ikke noe om hvilken avtale du har hos oss, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica NorgesEnergi

Ansett flere kundebehandlere....det er vel kunder dere lever av!

Omtale av  Kenneth N

Her er det en avtale om topp 10, og det at dere har valgt å benytte variabel pris betyr vel at dette må vel være en avtale om topp 10 dårligste og dyreste avtale i hele norden! Ikke bare føler man seg ranet...

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 10:38

Hei Kenneth N Vi har den siste tiden hatt stor pågang til vårt kundesenter og i den forbindelse jobber vi med ulike tiltak for å bedre på situasjonen slik at kundene kommer raskere i kontakt med oss. Vi beklager ulempen den lange ventetiden medfører. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med avtalen du har hatt hos oss. Vi har overholdt Topp 10 garantien alle årene vi har tilbudt denne avtalen. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både under og over spotprisen i perioder. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt dypere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Dersom du ønsker å endre til Spotpris kan du gjøre dette på min side eller ta kontakt med vårt kundesenter så ordner vi det for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste løsningen for deg. Mvh Monica NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ble lurt inn i en variabel strømavtale

Omtale av  Line S

Ble oppringt av en meget overbevisende selger som « lurte» meg til å signere en variabel strømavtale. Skulle være forutsigbart og trygt. Endte med å betale 13800kr for en mnd i oktober. Sikkert juridisk innafor men det er spekulativt fra strømselskapets side som tenker kun profitt

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2022 10:19

Hei Line S Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. De variable prisene holder seg mer stabile over tid og kan gå både over og under spotprisen i perioder. Frem til første November var man pliktet til å varsle prisendringer 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt dypere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Dersom du ønsker å endre til Spotpris kan du gjøre dette på min side eller ta kontakt med vårt kundesenter så ordner vi det for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica NorgesEnergi

Dyr mnd avgift

Omtale av  Jostein T

Ser det er flere som ligger under i spotpris og uten mnds avgiften. Burde fjerne denne her og. Burde og senke kWh prisen slik att dere faktisk er billigst.

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2022 12:53

Hei Jostein! Med en spotprisavtale hos oss får du strøm til innkjøpspris. Det vil si at vi kjøper inn strømmen til prisen på markedet og selger til deg som forbruker til samme prisen. Som bedrift er vi nødt til å tjene penger og dersom du har en Spotprisavtale hos oss er det faktisk kun 49 kr/mnd vi tjener på ditt kundeforhold + (eventuelt valgfrie tilleggsprodukter). Det er mange leverandører som operer med minuspåslag slik at kWh-prisen går under Spotprisen. Vi i NorgesEnergi mener at dette er forvirrende lokkeavtaler hvor det ofte er noen haker bak. Vi ønsker å være en ryddig strømleverandør som gjør det enkelt for kunden å forstå hva du som kunde betaler for. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR