Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
16
av 100 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi

"Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi, så er storfornøyd"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Trond H for 21.06.2022 22:17

NorgesEnergi har totalt 1416 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi, så er storfornøyd"

Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi hyggelige kunderådgivere , å fått svar på det man lurer på, å enda litt 😀 superfornøyd..

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 11:39
Hei Trond! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi, så er storfornøyd" skrev Trond H om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Trond H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel. La til produkt jeg ikke hadde bestilt."

På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 08:52
Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elkjøp-avtalen"

Dårlig avtale med høy månedsavgift og høy påslag. Andre aktører har langt bedre priser. Lite funksjonell app som kun tar deg til en nettside som krever innlogging. Tungvindt.

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 08:50
Hei Dag, Kundene våre som bestiller strømavtale via Elkjøp får en gunstig spotprisavtale, spesielt hvis man regner med rabatten på 500,- kr. Avtalen er ikke den aller billigste, men det er en veldig konkurransedyktig spotprisavtale. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Som kunde hos oss har du mulighet til å benytte deg av prismatch, og du har i tillegg fornøydhetsgaranti med i strømavtalen din. Dersom du ønsker nærmere informasjon om fornøydhetsgaranti og tilbudet om prismatch må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har nylig lansert ny strøm app. Anbefaler deg derfor å laste ned denne. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oftere og lavere prisfrys."

Skulle gjerne hatt lavere prisfrys pga minstepensjon,det har jeg snakket med andre om som ikke har norgesenergi/andre selskap som tilbyr lengre prisfrys/fastpris.Strømselskaper tjener seg søkkrike på oss med lav inntekt som minstepensjonister og uføretrygdede selv om det er strømstøtte.

Svar fra NorgesEnergi
21.06.2022 14:28
Hei Odd, Her antar jeg at du sikter til våre fastpristilbud via strømtjenesten Prissikring. Våre fastpristilbud er basert på våre prognoser, og vi mener at fastpristilbudene skal være gunstige for våre kunder. Vi kan derimot ikke garantere at fastprisen vil være lønnsom ettersom at tilbudet sendes i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi kun tilbyr fastpris for to måneder av gangen, i stedet for lengre perioder slik mange andre leverandører gjør. Strømprisene er fortiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Jeg håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Krzysztof
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ok ok o"

Det er ok. Jeg er veldig glad. Dette er beste....o

Svar fra NorgesEnergi
20.06.2022 10:24
Hei Krzysztof, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1416 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR