Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

tulletilbud og frekk kundebehandling

Omtale av  Rarina

Har brukt norgesenergi i flere ulike leiligheter fordi de har hatt reltivt rimelig strømpris. Denne siste perioden derimot startet med å tilby meg å beholde strømavregningen fra innflytningsmåneden og siden det knapt er en periode man bruker mer strøm enn under innflytning så er dette absolutt scam. Så var det stille en stund før de nå har tatt på seg å ringe hver 14 dag meg "tilbud" jeg ikke er interessert i. Og enda jeg opplyser om at jeg ikke er interessert hverken i å endre avtale, bygge på avtalen eller annet tull så slutter de ikke å ringe. Hadde en samtale med kundeservice om dette idag, og ba de om å slette nummeret mitt fra listen Samt å sende en epost videre opp i systemet om at dette er på kanten og fikk beskjed om at "de ikke gadd å krangle med meg om dette mere". Jeg smiler i samtale med folk i serviceyrker, det var absolutt ingen grunn for han å ta den tonen. nå bytter jeg selskap.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Rarina, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig service

Omtale av  Tone

Sa opp avtalen for to mnd siden. Har over 6000 kr til gode. Likevel sendes det ut nye faktura og purringer

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen, vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker gjerne å undersøke saken og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Veldig dårlig kundeservice

Omtale av  Sally G

Om man ringer til NorgesEnergi må man belage seg på å vente minimum 3 timer i kø. Chatten var helt umulig å komme igjennom på, og epost svarer de enten ikke på, eller så tar det 3+uker å få svar. De lover ting pr tlf, uten å følge det opp, og i tillegg tar de ikke ansvar for egne feil. Aldri mer NorgesEnergi for meg!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Sally G, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Fleksible og smarte løsninger

Omtale av  Ove M. O

Fleksibillett , kommer med gode forslag til løsninger

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Ove M. O, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker og setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Raskeste kundeservice i å ta kontakt med!!

Omtale av  Aly

Har vært kunde pga mange sier det er verdt av penger!! Strømpriser går opp så mye i dag men er ganske trygd for at jeg betaler bare det som jeg må hos NorgesEnergi!! Hadde en annen strømleverandør før og betalte sinnsykt mye, selv i sommer!!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Aly, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår service og strømavtale, dette setter vi stor pris på! Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God servic

Omtale av  Vikra

.flinke til å hjelpe kundene sine når me har problemer👍

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Vikra, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Bra forklart

Omtale av  Øistein A

Enkelt og greit forklart og hyggelig kundebehandler noe som er viktig for meg

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Øistein A, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR