Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kreative tileggsprodukter

Omtale av  Geir

Bestilte reisestrøm med Cashpoints fra Norwegian. Her lå det kreative tiliggsprodukter som i mitt hode er helt unødvendige. Da man bestiller ligger disse produktene ferdig i bestillingen. Så hvis man ikke er veldig observant og ønsker tillegsprodukter så må man ta de vekk før bestilling. Her mener jeg det burde være motsatt. At man aktivt skal krysse av for tilleggsprodukter. Når jeg oppdaget dette ba jeg de fjernet, noe de riktig nok gjorde. Jeg forklarte at jeg synes det var en dårlig måte å selge tilleggsprodukter på. Jeg ba derfor om kreditnota på dette (tror det var 140 kroner totalt). Noe jeg fikk nei på. Hadde bindingstid på 9 mnd. Da de 9 mnd var over så byttet jeg NorgesEnergi ut. Jeg kommer aldri til å bli kunde der igjen. Sikker lurt av Norgesenergi å ha såpass dårlig kundeservice, da jeg handler strøm for ca 25 000 kw i året.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget dårlig kundebehandling

Omtale av  Ole

Meget dårlig kundebehandling, forsøker å presse deg mot din vilje, bruker telefonsalg hvor du skal svare i løpet av minutter og sekunder der og da, angrer du deg, presser de deg med at "du har forpliktet deg". I dagens samfunn bør det være opplagt at det ikke skal være bindingstid på strømavtaler, de beste strømleverandører har ikke noen binding ut over noen dager! Kundeservicen er tilsvarende alt for dårlig. Kundebehandlingen kan bli veldig mye bedre. En bedre kundebehandling betyr å sette kundens ønsker og behov i sentrum. Høre på hva kunden sier og ønsker. Å presse noen strømavtale på en kunde hører ingen sted hjemme i 2017! Unngå dette firmaet!

Jukseselskap

Omtale av  Tommy

Her betaler du ikke bare for strøm, men også for mange andre kreative forslag på fakturaen. Disse folka er ute etter å flå deg. Vil ikke anbefale noen å bli kunde her.

Elendig kundebehandling

Omtale av  Jan H. G

Utrolig dårlig hjemmeside som nesten alltid er mangelfull.

God kundeservice

Omtale av  Anita

God og hyggelig kundeservice. Rask tilbakemelding.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rimelig og greit selskap med god kundeservice

Omtale av  Nina H

Jeg har hatt NorgesEnergi i litt over et år nå og er veldig fornøyd med de. De hadde en sparepakke som kostet 1 kr, men opplyste meg om dette og jeg fikk den fjernet etter en mnd med litt surr fra min side. Har også vervet 3 venner, så da har jeg fått tre måneder med gratis strøm. Liker også min side funksjonen hvor jeg ser alt greit og oversiktelig. Har vært hos Fjordkraft og Los tidligere, men tror det blir værenes hos NorgesEnergi for nå. Prisen er så og si lik i alle selskapene, men følte jeg fikk bedre service hos NorgesEnergi. :)

NorgesEnergi svindel

Omtale av  Jon

Kjøpte tv på elkjøp med 500kr i rabatt med tegning av NorgesEnergi. Gikk over til min gamle strøm leverandør ca 6 mnd senere grunnet tillegg på regninger som ikke var opplyst om. Betalte bruddgebyr på 500kr. Etter dette blir jeg nedringt av NorgesEnergi der de vil ha meg tilbake som kunde, sier nei. 14 dager senere kommer en faktura i posten med nytt bruddgebyr fra kredinor der de påstår jeg har kjøpt enda en ny tv. Juks og bedrag.

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR