Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og andre opplysninger på hjemmesiden. og

Omtale av  Kjartan T

Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og faktura. Samlefaktura bør kunne gjøre mye mer oversiktlig.

Svar fra NorgesEnergi
08.04.2021 09:34

Hei, Kjartan T! Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og brukervennlighet ved strømavtale med oss. Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid og treghet på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service - hyggelige telefonkontakter!

Omtale av  Lars H

Hyggelige folk å snakke med ! Klare og oversiktllige regninger selv om prisen er altfor hly!

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:33

Hei Lars, Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Ta gjerne kontakt dersom du ønsker at vi ser på strømavtalen du har hos oss, og om det er noen forbedringer vi kan ordne for deg! Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller kontakt oss per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

Erfaringer. (Svar til andre)

Omtale av  Ron A

Mange som gir omtale an norgesenergi gir enten 5, eller 1 stjerne. Det betyr ofte at folk ikke leser villkår som er gjeldende ved et eventuelt strømbytte. Jeg måtte betale noe oppsigelse til det gamle selskapet, som gikk på nettleie. Så en god regel : Vit hva du gjør før du gjør det. Sjekk om du er bundet av noe, eller har oppsigelsetid på noe. Jeg sjekker strømpriser daglig. Og kanskje jeg kunne spart en hundrelapp i måneden på et annet selskap, men det tror jeg ikke. For NE, er det billigste, eller på lik linje med de andre som er rangert av forbrukertilsynet som billigst. Og mange tenker ikke på hvor mye god service er verdt, det får du i bøtter, og spann av NE. Men igjen, jeg både tror, og vet at det finnes dårlige epler i alle kurver. Så da kan man lett bli frustrert, spesielt i disse tider, hvis man møter en person på kundeservice som ikke er hyggelig. Men fordi om man møter på en som sitter på kundesenteret som gjør en slett jobb, så kan ikke et selskap lastes for det, når det gjelder varene/tjenestene som leveres. Man må se ting i perspektiv, og ikke feie alt under en kam. Legg på, ring opp igjen, så får man ofte snakke med en som er behjelpelig. Og aller viktigst, ikke la følelsene styre fornuften, da degraderes logikken, og rasjonaliteten. Så at NE fortjener 1 i omtale, er ikke riktig i mine øyne, så det er veldig merkelig at folk gir. Jeg har utdannelse i salg, og service, og økonomi. Så jeg vet at NE er et av de beste, hvis ikke det beste tilbudet. I mine øyne.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:32

Hei Ron A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi veldig stor pris på! Vi ønsker deg en riktig god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

Veldig fornøyd foreløpig

Omtale av  Peer D

Har vært kunde i et halvt års tid, og er foreløpig veldig fornøyd. Har 2 abonnement som jeg får på en faktura, veldig oversiktlig og greit med detaljert informasjon for begge lokasjoner. Nettløsningen er helt super, og prisene har foreløpig vært veldig konkurransedyktig (bruker Spotpris). Savner en god app til mobilen min slik Fjordkraft har, deres app er helt suveren med bl.a. dagsbaserte priser i grafisk utgave. Men jeg håper at NorgesEnergi får en god app etter hvert? Bortsett fra at appen mangler, er jeg veldig fornøyd med det meste hos NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:32

Hei Peer! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi tilbyr også egen strøm app! App for strøm lastes ned ved å logge inn på www.norgesenergi.no/minside via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned App øverst på skjermen. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

God service!

Omtale av  Ingrid S

Alltid hyggelige ansatte som gir utførlig info og tilpasser strømavtalen til mitt forbruk.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:31

Hei Ingrid! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lurer til tilleggsavtaler

Omtale av  Jan A

Beskriver av sykeavtalen ikke gjaldt, fordi jeg var allerede syk. Det ble informert om og saksbehandler mente det gikk bra (det har dere lydopptak av)

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:31

Hei Jan, Det er leit å høre at du ikke fikk benyttet deg av betalingsfritak via Sparepakken hos oss. Det stemmer at man må ha produktet registrert før man eventuelt blir sykemeldt, for å kunne benytte seg av denne. Jeg beklager likevel dersom du har opplevd å få utydelig informasjon om vilkår for bruk av produktet, og håper du kontakter oss igjen dersom noe fremdeles skulle være uklart. Kontakt oss gjerne på telefon : 38 10 00 80. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

som forventet

Omtale av  Geir

kundeservice virket helt grei men det var litt ventetid

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:31

Hei Geir, Beklager at du har opplevd ventetid hos oss. Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, som dessverre har resultert i noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi håper likevel at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR