NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogante, svarer ikke på mail og får ikke faktura bare regning. De bør gå seriøst igjennom nettsiden sin og rette opp alle feil. Har vært kunde i mange år, men får beskjed etter innlogging at jeg ikke er kunde der? Ber om nytt passord, men kommer tilbake til innloging. Norges Energi svarer heller ikke på mail.
Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Følger opp og justerer avtalen til min fordel. Forståelig faktura.
Hei Hans P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Høypris kompensasjonen var basert på en gjennomsnitts pris på 174 øre, men pris for meg hos Norges Energi var 223 øre!
Hei Arne, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Strømprisen har den senere tiden dessverre vært svært høye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser på avtalen din hos oss. mvh Nina - NorgesEnergi
Prismessig bra, men den personlige siden min burde også kunne vise påløpte strømkostnader i kroner siden sist betalte faktura, ikke bare forbruket i kwt.
Hei Elisabeth, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for tilbakemelding. Vi forstår at dette er en ønskelig funksjon for minside, og tar din tilbakemelding videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har sendt flere eposter med oppsigelse, men de lar bare være å bekrefte at de har mottatt dem. Når jeg sa på chatten (med en ansatt i NorgesEnergi), at jeg ville si opp, sa han at jeg måtte ringe, og avsluttet chatten. Å ringe betyr minst en time i telefonkø...
Hei Jeanette, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Kundesenteret har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi
De reklamerer for å være billig, men med sammenligning med andre så er de ikke det. Mange er «billigere» vurdere å bytte strømselskap.
Hei Gøril, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter så skal vi ta en kikk på avtalen din og om vi kan gjøre noen forbedringer. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er stort sett fornøyd og forblir her inntil vidre så lenge de ikke blir dyrere.
Hei Arne! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi