Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det tar altfor lang tid å komme i kontakt med kundeservice.

Omtale av  Birgdott

Vi har opplevd å betale for mye på grunn sv feil gjort av NorgesEnergi og det har tatt mer en et halvt år å løse dette. Det har vært en dyr «reise»

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:47

Heisann Birgit! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du opplever oss slik. Hvis dere har betalt for mye og feilen ligger på vår side, så vil vi såklart ordne dette for deg. Ta kontakt med oss på telefonnr: 38100080 så kan vi vurdere hva den beste fremgangsmåten her blir. Mvh Morten NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Service

Omtale av  Hangy

Elendig service av en uhøflig sørlandsmann. Var frekk og uproff. Gjør at vi ønsker å bytte leverandør. Vil anbefale å være litt forståelsesfull ovenfor kunden.

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:41

Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi

Norgesenergi ja, Norgesenergi Bedrift nei.

Omtale av  Fuglen

Etter mange år med Norgesenergi Spotpris fikk en telefonselger meg til å gå over til Norgesenergi Bedrift og det skulle lønne seg alltid. Selv om jeg presiserte at jeg ikke ville ha noen tilleggsprodukter har jeg blitt fakturert for Grønn verdi, Ekspress, Energivakten, Smart Bedrift og Prissikring. Etter klage på tre fakturaer har jeg ikke klart å bli kvitt dem men de lover nå det skal skje og så får vi se. De påstår også at jeg har godtatt tilleggstjenester gjennom SMS men det er ingenting i kommunikasjonen med NorgesEnergi Bedrift eller i betingelsene som viser noe sånt. Det betyr at jeg betaler mye mer nå enn med NorgesEnergi spot og det verste er at det er et års oppsigelsestid. Lurer på om det kan være lov ... Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
17.01.2023 13:33

Heisann! Takk for tilbakemeldingen. Det er kjipt å høre at du ikke er fornøyd med bedriftstjenestene vår. Gjerne ta kontakt med oss på telefonen så kan vi se om vi kan ordne en løsning her. Nummeret vårt er 38100080. Mvh Morten NorgesEnergi

Har erfart at det gjelder å følge med, og styre avtalen selv.

Omtale av  Jon E. G

+ Prismatch + Alt på en faktura (gjennomfakturering av nettleien) - Komplisert presentasjon av faktisk beregnet strømstøtten i faktura - Tilleggstjeneste lagt til uten bestilling (strømforsikring)

Svar fra NorgesEnergi
13.01.2023 10:44

Hei! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Dersom du ikke ønsker strømforsikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Dårlig service og høy priser uten informasjonen

Omtale av  Abubaker B

Det er ikke bra service hos dere. Kundeservicen informere ikke sin kunde øke prisen uten informasjon til kunden hva er dette. Hva byter det hva man kalle dette. har får to måneder høy regning fra Norge energi uten at jeg ble informert om dette. jeg er kunde hos dere fra 15/12/2020 til og med 14/01/2023. derfor jeg flyter det til andre selskapet og i dag er 12/01/2023 klokken 20:42 måler viser 70989.Jeg venter å returene resten av det ekstra som jeg har betalt.

Svar fra NorgesEnergi
13.01.2023 10:42

Hei! Det er ikke alltid så godt å si hva som er det billigste. Vi tilbyr en veldig enkel avtale som heter "Spotpris". Spotpris betyr markedspris og det vil si at man følger markedsprisen time for time. Dessverre er det ingen som vet fremtidig markedspris som har vist seg å kunne svinge betraktelig. Våre kunderådgivere forsøker å gi så gode råd som mulig og anbefaler som oftest Spotpris da Spotpris er det historisk billigste og fordi vi har en strømstøtte ordning (som du får av netteier) som er tilrettelagt Spotprisavtaler. Håper dette var oppklarende og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake hvis ønskelig. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dyrt og komplisert

Omtale av  Frank

Dette er et ekstremt dyrt og rotete abonnement! For oss i Nord-Norge så er det nesten dobbelt så dyrt som andre abonnementer. I tillegg har de lang bindingstid og mange faste "pakker" som kommer i tillegg til strømprisen. Som bedriftskunde får du tilbud om å abonnere på å kunne få raskt kontakt med kundeservice for en fast avgift i måneden. Og det skjønner jeg at de kan tjene penger på, fordi de har laang ventetid på telefonen. Jeg har meldt meg ut av dette og anbefaler ingen andre å benytte Norgesenergi. Svindel.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 13:24

Hei Frank Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på både ros og ris. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi håper du vil ta kontakt med vår bedriftsavdeling igjen slik at de kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du gjerne sende oss en epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi

Dårlig service

Omtale av  Sverre

Veldig lite hjelp og forståelse for spørsmål om faktura. Blir bok "lurt" inn som kunde og blir deretter dårlig behandlet. Anbefaler ikke å bytte til Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
13.01.2023 10:38

Hei Sverre! Det var trist å høre om at du ikke var fornøyd med hjelpen du fikk. Hva mener du med at du ble lurt inn som kunde? Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke dette videre. Vi sender alltid ut tilbudet skriftlig med avventing av bekreftelse før vi overfører noen som kunde til pss. Dette er en av grunnene til at vi er sertifisert med "trygg strømhandel". Du er hjertelig velkommen tilbake hvis du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR