Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra pris og god kundeservice

Omtale av  Joar E. S

Erfaringen med Norges Energi er bra. God kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:21

Hei, takk for tilbakemeldingen din! Godt å høre at du er fornøyd med oss, du kan alltid ringe på vis du lurer på noe :) Mvh Morten

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God og hyggelig service.

Omtale av  Gudrun K. N

God opplevelse på alle spørsmålene mine Syns alt er bra ut fra det jeg spurte om.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:24

Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du har hatt en trivelig opplevelse så langt. Bare å ta kontakt med oss om du trenger hjelp til noe. Mvh Morten NorgesEnergi

Ventetiden

Omtale av  Masood R

Det er en del ting som ikke finnes i Q&A og da ringer man kundeservice. Forferdelig lang vente tid opp til 40 - 45 minutter som er veldig skuffende.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:59

Takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden, vi har hatt utrolig mye pågang den siste peridoen. Her anbefaler jeg deg å sende en mail til oss, du kan også få kontakt med oss via facebook. Køen er noe vi jobber med å forbedre hver dag. Mvh Morten Norgesenergi

Bra kundeservice, ryddig og informerende app

Omtale av  Cathrine

At det plutselig ble lagt til forsikring i avtalen var ikke så bra, men dere ryddet opp raskt i det. Ellers fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:10

Heisann, takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du fikk orden i avtalen din. Godt at du er fornøyd og du må bare ta kontakt vis du noen gang trenger noe hjelp. Mvh Morten NorgesEnergi

God kundeservice

Omtale av  Per E

Proffe i faget..god info og kundesetvice..anbefaler strømkonto

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:14

Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Supert! Strømkonto er fin løsning å ha. Bare ta kontakt om du har noen flere spørsmål i fremtiden! Mvh Morten NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ligg unna, her har du ingen mulighet til å kontrollere avtalene de velger for deg

Omtale av  Bjørn

Hadde spotpris og valgre fastpris for en periode nå har jeg sesongpris. På min side får jeg ikke sett begge avtalene og ikke mulighet til å bytte til spotpris. Ser ut som eneste måten å få endret avtale på er å bytte leverandør

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:31

Heisann! Det var skjipt å høre, men her er det muligheter! Vis du kontakter oss kan vi hjelpe deg med problemet du møter på. Vi kan endre avtalen din til spotpris med tilbakevirkende kraft vis du øsnker dette. Mvh Morten NorgesEnergi

Elendig kundeservice

Omtale av  Malin S

I disse dager har NorgesEnergi sendt ut en smilende mail om at i denne jungelen av strømavtaler har de valgt å rydde opp, og at de nå skal flytte meg over på en ny avtale. I den nye avtalen skal de være så grei å sette på et månedsgebyr på 49 kroner og i tillegg så er det påslag på 5,99 øre. Min avtale fra før er 4.49 i påslag og kr 5 i fast månedsbeløp. Altså de bare flytter meg over på en dyrere avtale uten at jeg kan si noe på dette. Når jeg tar kontakt med kundeservide så sier de at jeg enkelt kan bytte avtale på min siden. Den linken går videre til en oops det er noe galt, med henvisning til kundeservice. I flere uker nå! Kundeservice på sin side sier det finnes en avtale som vil bli billigere for meg, uten påslag med bare 49 kr i månedsgebyr. Det er ren løgn at det blir billigere da mitt forbruk er lavere enn at påslag +5 kr utgjør mer enn mnd gebyret. Så da mener de vel billigere en den avtalen de flytter meg over på. Så hvorfor i alle dager blir jeg ikke byttet over på den billigste automatisk? Her spekulerer de i at mange ikke følger med, og blir sittende på den dyrere avtalen. Altså nå har de to avtaler der den ene er spotpris med påslag og den andre uten påslag. begge med samme månedsgebyr. Hvem vil velge den dyrere avtalen her? Helt idiotisk opplegg! Takk for meg Norges energi. Nå bytter jeg selskap.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:18

Heisann, takk for din tilbakemelding! Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Mvh Morten NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR