Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra.god service. Tok tlf rarsk

Omtale av  Torill

God service, tok tlf raskt.Forsto hva dem fortalte meg

Svar fra NorgesEnergi
29.03.2022 15:30

Hei, Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tror det er OK, men har lite sammenligningsgrunnlag

Omtale av  Jon

Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2022 15:13

Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Helt greit

Omtale av  Janove H

Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:02

Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

God omsorg for kundene.

Omtale av  Pinsekirken

I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:00

Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Meget fornøyd

Omtale av  Bjørg

De lytter og forstår, når man ikke helt skjønner alt så. Det er meget bra. Hvis man skal si noe negativt må det være ventetid på svar.

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:25

Hei Bjørg! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi beklager dersom du har opplevd ventetid hos oss, vi har den senere tid hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Vi har nå foretatt flere tiltak for å unngå dette, og vi har derfor nå svært kort ventetid. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ubahaglige opplevelser

Omtale av  Petter

Vær forsiktig med avtaler hos NorgesEnergi. Ikke lett å slippe ut av klørne hvis du vil bytte selskap

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:23

Hei Petter, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sin strømavtale hos oss, og da fortsette med NorgesEnergi som sin strømleverandør. Man skal derimot alltid stå fritt til å endre leverandør dersom man ønsker det. Skulle man ha bindingstid i avtalen hos oss skal dette alltid opplyses om ved avtaleinngåelse og et eventuelt bruddgebyr skal da tilsvare rabatten man har mottatt som følge av avtaleinngåelse. Skulle noe være uklart med din avtale hos oss må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Positivt

Omtale av  Egil V

Raskt svar på tlf. Normalt greie fakturaer, men litt rot etter nyttår.

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:19

Hei Egil, Vi har den siste tiden hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Skulle du ha opplevd noen problemer vedrørende din strømavtale hos oss, beklager vi dette. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med , må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR