Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Litt forvirrende

Omtale av  Margue

Dere burde ha bedre kontakt og ikke en lang ventetid på å få et svar. Mange av oss eldre er ikke så oppdatert på internett.

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2021 10:52

Hei Margue! På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor til tider være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette og ønsker å være så tilgjengelig som mulig, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Truls, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det blir og bytte strømselskap

Omtale av  Per

Dårlig kundeservice som ikke gjør det dem lover og vi blir straffet med purregebyr...

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2021 10:52

Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Truls - NorgesEnergi

Følg med i nettbanken - fakturerer bruddgebyr og andre skjulte gebyrer utenfor avtale

Omtale av  Guttorm R

I forbindelse med bytte fra Norgesenergi ble jeg oppringt om at jeg ville bli ilagt bruddgebyr. Fikk kontinuert avtalen, men sa den opp samtidig. Ved bytte etter avtaleperiode oppdaget jeg tilfeldigvis på e-faktura i nettbanken at bruddgebyr for mine to anlegg likevel var lagt til. Ikke svar fra kundeservice på to eposter sendt om dette. FIkk etterhvert ordnet opp på telefon. I tillegg har jeg blitt ilagt ikke avtalte gebyrer som jeg har måttet fått fjernet gjennom kundeservice. Det kan virke som en del av forretningsideen er at kundene ikke sjekker efaktura/avtalegiro i nettbanken. Her er det mye som ikke har stemt med hva som ble avtalt. På den positive siden kan det nevnes at dette ble ordnet opp i umiddelbart på telefon. Men ikke på epost.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2021 14:19

Hei Guttorm R! Så bra å høre at saken din ble ordnet kjapt i kontakt med vårt kundesenter. Mvh Anna, NorgesEnergi

Kynisk utnyttelse av strømkundene

Omtale av  Sidsel D

Jeg har idag tipset Konkurransetilsynet om det jeg hevder er kynisk utnyttelse av strømkunder. De går ikke av veien for å bryte lover og regler. I mitt tilfelle brøt Gudbrandsdal energi kontrakten og ga den tilbake til Norges energi. Av de hundrevis av bruker innlegg her ser man at man ikke blir tatt på alvor. Det er svar som "det var trist å høre", "beklagelig" "ring oss så får vi se på det".

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2021 14:19

Hei Sidsel! Ved et leverandørbytte skal man som kunde akseptere avtale hos ny leverandør. Det vil da bli automatisk sendt ut melding til gammel leverandør som informerer om opphør av avtalen. Vi er oppriktig når vi skriver at vi syns en opplevelse er trist og beklagelig. Grunnen til at vi ber dem ringe oss er fordi vi ikke kan diskutere en strømavtale i et åpent forum grunnet personvernloven, GDPR. Mvh Anna, NorgesEnergi

Hyggelig og ærlig service

Omtale av  Lars E. E

Hyggelig og ærlig kundeservice!🙏❤️ Er det noe jeg lurer på og kommer med som. får jeg alltid svar.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2021 14:19

Hei Lars E.E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legga igjen en så hyggelig kommentar. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Gode priser og god service

Omtale av  Kalle

Norges Energi har gode priser og god kundeservice. Meget hyggelige og serviceorienterte medarbeidere.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2021 14:19

Hei Kalle! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Spotpris med fast påslag er oversiktlig.

Omtale av  Stig

Gikk over fra spotpris med fast påslag pr kwh til et fast påslag i mnd. Enkel og ukomplisert kommunikasjon.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2021 14:19

Hei Stig! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Ønsker deg førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR