Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Drit elendig

Omtale av  Ole

Skjult bruddgebyr, selvom du angrer deg innenfor angrefristen. Bytte rask tilbake til Gudbrandsdalen energi

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Ole! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Dersom man har inngått strømavtale med avtaleperiode skal dette alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Man har også alltid 14 dagers angrerett så lenge avtalen ikke er inngått på fast utsalgssted. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hjelpsom kundeservice

Omtale av  Wenche N

Kunderevice ringte raskt opp igjen etter at jeg be om å bli oppringt. Hjelpsom kundebehandler som ga god veiledning

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Wenche! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Rimelig strøm

Omtale av  Ole R

Lavest i markedet på påslag på spotpris. Hadde kontakt med kundeservice da jeg var satt opp på feil produkt i dialog med selger. Fikk byttet uten problemer

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt igjen med vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

God kundeservice

Omtale av  Otterlei C

Jeg fikk veldig god hjelp av kundeservice, satte pris på den gode veiledningen ,

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Otterlei C! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Avklaring strøm- og mobilavtaler

Omtale av  Janegil

Jeg har vært kunde i 8 år og har bare gode erfaringer med Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Jan Egil, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strøm

Omtale av  Arne M. J

Har hatt dere en tid nå, og synes det er greit å forholde seg til dere. Supert at jeg får både strøm og nettleie på en faktura.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:13

Hei Arne! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi

Forferdelig

Omtale av  Ed

Vil prøve å være så saklig som overhodet i denne tilbakemeldingen. Har vært fornøyd med prismatchen til NorgesEnergi, helt frem til de gjorde om dette til elektronisk. Jeg får ingen beskjed om dette er i orden før måneden er over og det vises klart å tydelig på fakturaen at dette ikke er blitt registrert hos dem. De har heller ikke prismatch på avtaler som har minuspåslag. Kan man egentlig kalle det da prismatch? De tar heller ikke telefonen når jeg ringer inn angående spørsmål om faktura/prismatch. Har nå hørt på skurrete og usedvanlig høy musikk på deres telefonlinje i 45min. Jeg får beskjed om at "Du kan når som helst taste 1 for å legge inn nummeret ditt dersom du ønsker å bli ringt opp igjen". Når jeg trykker 1 så fortsetter bare musikken, så denne fungerer ikke. Dette beskriver bare hvor uprofesjonelt gjennomført kundeservicen er hos dem. Dette er ikke de ansattes feil da jeg opplever de som hyggelige, men makan så vanskelig det skal være å ta en tlf eller få ring tilbake funksjonen til å fungere. Føler meg ikke ivaretatt hos dem så her bytter jeg til noen andre. Ringte en annen strømleverandør der det fungerte å legge inn nr for at de skulle ringe meg tilbake og de ringte innen 2min. At man må sette av bortimot flere timer for å få svar på et spørsmål på prismatch/faktura skulle ikke vært lov. Takk og farvel NorgesEnergi. Kommer ikke til å anbefale dere til en sjel. Om dere skal få meg som kunde igjen så må dere få fikset en ordentlig prismatch og profesjonelle systemer som kan håndtere kundeoppfølgingen.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2021 22:19

Hei Ed! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, støttekompensasjon fra staten og ny nettleiemodell er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Vedrørende Prismatch så ønsker ikke NorgesEnergi å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR