Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

For dyr i pris

Omtale av  Preben M

Ikke billig og vanskelig å komme igjennom kundesenteret. Ble gjennomfakturert og får altså en ekstra regning fra agder energi. Ringte inn å var forbanna på de og sa ifra om at dette var dyrt. Men unnskyldte seg med at det gadde vært kaldt en god del. Forbrukerrådet vurderer jeg sterkt om ikke dette blir ordnet opp i. Jeg skal ikke betale dobbelt opp for strøm. Kommer ikke på tale!!! Dritt selskap!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna, juksemakere!

Omtale av  Max

De driver med å bytte til dyrere avtale med jevne mellomrom uten kundenes samtykke. Hadde e-spot til kun 9 kr mnd - gjort om til Spot innkjøpspris med flere påslag helt plutselig.

Norges energi er bra!

Omtale av  Sven

Jeg har hvert kunde hos Norges energi i minst 10 år, aldrig noe tull.

Arrogant kundebehandling og dårlig informasjon

Omtale av  Forbannet-Kunde

Norges Energi gir ekstremt dårlig kundebehandling. Informasjonen er elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor strømregningen har fordoblet seg fra forrige måned. Strøm gjelden vokser og vokser selv ved høye betalinger. Elkjøp "lurer" kundene får å inngå en utrolig dårlig avtale med NORGES ENERGI. Kanskje ELKJØP ikke har peiling på hvem de samarbeider med?

Ikke eksisterende kundeservice

Omtale av  Lars F

Jeg har brukt dere som min strømleverandør de siste årene. Dere må ha gjort endringer i kundeforholdet i senere tid - for i de siste 4-5 månedene har jeg hver måned mottatt purring fra dere på at faktura ikke er betalt. Da jeg for 4-5 uker siden snakket med dere igjen om samme tema la jeg inn avtalen som autogiro. Men den har ennå ikke dukket opp i min bank. Da kan jeg heller ikke betale. Det er enerverende. Jeg ringte dere på fredag. Da ringte jeg dere i 20 minutter og fikk deres melding repetert ustanselig. Veldig unødvendig og irriterende og veldig dårlig service at det skal være så vanskelig å få kontakt med min strømleverandør. Det går på sikkerheten løs. Jeg vurderer å skifte leverandør. På fredag prøvde jeg å betale faktura nr, men betalingen ble stoppet fordi oppgitt KIDnummer ikke fungerte. Jeg prøvde 5 ganger men nei. Nå sitter jeg og ringer dere på nytt mandag formiddag. Men nå har jeg heller ikke fått kontakt etter tolv minutter og jeg gir opp. Kan dere leve med så dårlig kundeservice? Vi inngikk avtale med dere via anbefaling og tilbud fra Elkjøp. Elkjøp har forbilledlig kundeservice men dere har en meget dårlig en. Jeg kan ikke skjønne at Elkjøp kan være tjent med å anbefale en leverandør med så elendig kundeservice. Dere har sikkert gode bortforklaringer på hvorfor dere gir så elendig service. Men det holder ikke. Frustrert kunde

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Styr unna!

Omtale av  Marius

Dette er et selskap som dessverre har lurt mange mennesker, også meg, og kundeservicen må være Norges dårligste. Flyttet for flere måneder siden, og fylte ut elektronisk overtakelsesprotokoll. Allikevel sender de faktura, og selv om jeg har sendt de kopi av overtakelsesprotokollen nekter de å slette fakturaen og truer med inkasso. Når jeg henviser til god inkassoskikk og at jeg bestrider kravet deres, og ber de avslutte kravet eller oversende saken til forliksrådet, virker det som om de ikke vet hva jeg snakker om. Totalt useriøse, så her er det bare å styre unna.

Bruddgebyr. Dårlig service.

Omtale av  Zaki

Dårlig service. Skjulte kostander. Helt unødvendig bruddgeyr uten informasjon om dette på forhånd. STYR UNNA.

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR