Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Andrea

Jeg valgte å bytte over til en annen leverandør. Siden det har jeg blitt nedringt av NorgesEnergi for å få meg tilbake. Da jeg tok telefonen ble jeg møtt med en ivrig selger på andre siden. Jeg fortalte at jeg har hatt dårlig erfaring med norgesenergi med tanke på både faktura og kundeservice og har valgt å bytte. De tilbudte meg så to mnd gratis strøm på en krass måte, men da jeg takket pent nei og sa jeg blir hos den andre leverandøren enn så lenge fikk jeg en krass kommentar i retur med «du kan ikke ringe oss om 6 mnd og be om to mnd gratis strøm, sånn fungerer det ikke», men det var jo ikke det jeg ba om heller. Deretter sa jeg pent at jeg holder meg til det jeg har nå, så sa han sint «da gjør du det!» og la på. Jeg har som nevnt hatt dårlig erfaring med selskapet tidligere, men dette toppet kaka. Når man ringer for å få en kunde tilbake kan det i det minste være hyggelig slik at man kanskje ønsker å bytte tilbake ved senere anledning. Skjønte etter denne samtalen at det definitivt var lurt å bytte strømselskap. Kommer aldri til å bytte tilbake, det er hvertfall sikkert!

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14:24

Hei Andrea! Først og fremst er det leit og svært beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med NorgesEnergi! Vi skal alltid opptre på en høflig måte uavhengig av hva samtalen dreier seg om. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss og gi oss litt nærmere informasjon om saken, da vi ønsker å ta din klage videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Få det skriftlig!

Omtale av  Andreas

Har hatt Norges Energi over en lengre periode. Etter å ha forsøkt å komme meg ut av bindingstiden over telefon fikk jeg god hjelp, men ingenting skriftlig. I ettertid viser det seg at oppsigelse og avtale gjort på telefon ikke har blitt notert hos Norges Energi og derfor ikke er gjeldende. Få derfor avtaler med denne gjengen skriftlig for å unngå misforståelser. Passe misfornøyd når jeg nå fant ut av dette.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2020 10:25

Hei Andreas! Dersom man har en avtale med bindingstid hos oss, skal vi ha et avtaledokument som viser til avtaleinngåelsen. Systemet vårt loggfører våre henvendelser med kundene våre, og jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her. Håper du tar kontakt med oss, dersom du ønsker at vi undersøker dette på ny. Du kan kontakte oss på tlf: 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post til [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Ryddig og enkelt

Omtale av  Strand

Veldig fornøyd. Hatt Norges energi i mange år. Ingen problemer. Ryddig og oversiktlig.

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14:23

Hei Strand! Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen hyggelig kommentar! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi

Har ingen problemer med NorgesEnergi

Omtale av  Alexander N

Kjenner meg ikke igjen i alle klagene her. Jeg har aldri hatt billigere strøm. Enkel og oversiktlig faktura. Og det jeg har ønsket å endre på har blitt endret uten problemer.

Svar fra NorgesEnergi
17.08.2020 08:24

Hei Alexander! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en kjempe fin dag og god sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Elendig!!

Omtale av  Kjetil

Norgesenergi har ringt meg tre ganger nå for å forsøke seg på mersalg (forsikring i forhold til arbeidsledighet, garantert makspris på strøm og lignende) etter at jeg valgte dem som leverandør av strøm. Jeg angrer på at jeg bytter leverandør. Jeg visste ikke at jeg skulle bli nedringt av telefonselgere.

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2020 14:39

Hei Kjetil! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi etter bytte til oss. Vi setter stor pris på at kunder velger oss som sin strømleverandør, og ønsker selvfølgelig da også at man skal bli fornøyd! Her forstår jeg at du har blitt kontaktet av oss for informasjon om ulike fordelsprodukter man har krav på som kunde hos oss. Det skal allikevel ikke være slik at vi ringer flere ganger, og det beklager jeg! Dersom du ønsker at vi fjerner telefonnummeret ditt fra vår liste, er det bare å gi beskjed til vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lurt av selgere på døra

Omtale av  Erik

Selger på døra påsto at de var billigst i markedet. Etter at man hadde signert avtale og oppdaget at dette var feilinformasjon nektet Norges Energi å ta ansvaret for feilinformaskoen. Byttet tilbake, men endte med gebyr på 500kr fra NE

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 21:31

Hei Erik! Selger skal selvfølgelig alltid gi tilstrekkelig informasjon om avtalen som blir signert. Man skal også motta skriftlig informasjon om avtalen og vilkår. Vi setter derfor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette. Kontakt oss gjerne, dersom du ønsker at vi skal se på dette på ny. Du kan kontakte oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

Feilinformerer gang på gang

Omtale av  Joakim

Jeg har vært i kontakt med NorgesEnergi 5 ganger angående dobbelfakturering. Hver gang sier de at jeg ikke skal betale, med mindre de ringer tilbake, så kan jeg bare overse faktura. Nå må jeg ringe inn for 6. Gang.... Useriøst I tillegg maser de om masse ekstraprodukter som skal gi billigere strøm, mot at jeg betaler et fast månedsbeløp. Smart om man betaler minst 1000kr i strøm uten nettleia.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 21:11

Hei Joakim! Beklager, dette forstår jeg er svært frustrerende og det skal selvfølgelig ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken og finne en løsning på hvorfor dette skjer. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR