Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pålitelig og prisgunstig

Omtale av  Olav W

Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:26

Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Eposter

Omtale av  Jens M. C

Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:22

Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.

Lyger stadig

Omtale av  Tina

De lovte meg 500 i avslag dersom jeg fortsatte med dem etter jeg hadde flyttet. Jeg fortalte dem når jeg skulle flytte og de sa at jeg da skulle få 500 kr avslag. Etter 1 måned flyttet jeg og fikk da til svar fra dem at jeg ikke kunne få det avslaget siden de hadde sluttet med det tilbudet siden det ikke lønte seg. De klarte, selv etter å ha ringt dem 8 ganger og forklart at jeg hadde flyttet, gi meg faktura på 2 leiligheter samtidig. 1 av dem på en leilighet som jeg ikke bor i. De sa at jeg selv måtte ordne opp i å få tilbakebetalt for fakturaene, for de kunne ikke det. Og som en liten cherry on top så sa de at jeg kun hadde vært i kontakt med dem 1 gang tidligere. Var jo omtrent som å kalle meg en løgner da. Måtte sende dem en epost med bevis på at jeg hadde ringt dem 8 ganger. Og har ennå ikke fått svar etter 10 dager. Billig - ja. Drit dårlig service - 100%

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:22

Hei Tina! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi

"Lurte på meg" strømforsikring og prissikring

Omtale av  Pjokken

Trodde strømforsikring og prissikring var inkludert i gul spot men det kostet kr 98 pr mnd.

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2021 08:50

Hei, Strømforsikring og Prissikring er to av fordelsproduktene vi tilbyr. Strømforsikring dekker inntil 4 fakturaer dersom du/samboer/ektefelle blir permittert/sykemeldt/arbeidsledig. Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i vinterhalvåret for å unngå høye strømpriser. Disse koster 49,- kr/mnd per stykk og er valgfrie og uten binding. Det skal alltid informeres om pris samt vilkår for produktene ved registrering, og prisen står også alltid oppgitt på faktura. Skulle du ha spørsmål vedrørende produktene må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Ren svindel, lovet mye og holdt ingenting

Omtale av  Jonas

Ble oppringt av selger som lovet masse, blant annet matpris på 99øre kWh første måned. Det gikk to dager før jeg så at min pris på mine sider var 148,99,- øre pr kWh. Selgeren sa at samtalen vår ble tatt opp og at jeg skulle få en epost med all info og lovnader som han ga. Jeg mottok aldri noe epost fra NorgesEnergi. Fjordkraft lå på mellom 50-80 øre billigere så jeg har sendt inn info for å få prismatch. Jeg har ikke fått svar på dette… Jeg byttet over til annet selskap så fort jeg sjekket hva jeg betalte. Mye dyrere enn det jeg byttet fra…

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Jonas! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God avtale nå

Omtale av  Met

Bra: God veiledning og kundeservice ved kontakt. Har fått tilbud om spottpris og er godt fornøyd med det. Kan bli bedre på: Mener at de burde kontaktet meg selv om den beste avtalen de har, da jeg har brukt avtalen som de har med min fagforening som ikke er den beste. Håper de endrer denne avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Met! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi

Kundeservice svarer ikke på henvendelser

Omtale av  H. H

Jeg har prøvd å få svar på mine spørsmål hos kundeservice. Etter to uker uten svar å få, bytter jeg til spotpris hos konkurrenten som er best i test hos Forbrukerrådet.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei H.H! Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke fikk svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Linn, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR