Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra kundeservice

Omtale av  Tom S

Min nye strømavtale, ble ordnet fort å greit. Dato for bytte av strømlevrandør ble ordnet på ønsket dato.500 kr er gode penger for en pensjonist🙂

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Tom S! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din nye strømavtale og at prosessen med leverandørbytte gikk enkelt og greit. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Wenche

Jeg er fornøyd som kunde. Anbefaler andre å bli kunde hos dere.

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Wenche! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Klart og greit

Omtale av  Kjell B

God kundebehandling. Fikk et greit tilbud om pris.

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Kjell B! Så flott at du opplevde å få rask hjelp til å finne en god strømavtale hos oss i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Strøm til mine dingser

Omtale av  Øyvind

Strømmen kommer i veggen som forventet. Ble først satt opp med flere ulike exstra avtaler som skulle være fordelaktig for meg - men fant ut at fordelen gikk til NorgesEnergi..

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Øyvind! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder, som er helt valgfri. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, så kan vi se gjennom strømavtalen din sammen med deg og se om det er noe vi kan forbedre. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Vært fornøyd tidligere og håper at det fortsetter fremover

Omtale av  Hege T

Bra service og bra pris. Likte kampanjen Kom kom gjerne med flere etterhvert. Mvh Hege

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:39

Hei, Hege T! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd kunde

Omtale av  Bjørn I. O

Kjempegodservice. på faktura avdeling eller hyggelig kundeoppfølging

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:38

Hei, Bjørn I. O! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Elendig kundeservice

Omtale av  Jf

Ekstremt skuffet over kundeservicen. Ble anbefalt Norgesenergi da de hadde prismatch. Det de ikke opplyste om var at de kun matcher prisen "når de selv ønsker". I og med at man kun kan matche ny avtale etter at forrige prismatch har gått ut, og NorgesEnergi da bruker mellom 2-3 uker grunnet "mye å gjøre", helg og helligdager, så får man i praksis prismatch bare annenhver måned. Prøvde å bytte leverandør, men ble da kontaktet av selger som beklaget dårlig service og skulle gi meg mulighet for å legge inn prismatch før forrige prismatch hadde gått ut, i tillegg til sin egen e-post for å følge meg opp og sørge for god kundeservice. Det syns jeg hørtes bra ut, men det viste seg å være ren løgn. Ikke sendte han meg e-post, og da jeg ringte kundeservice idag for å legge inn prismatch, så stemte ikke det at jeg kunne overlappe for å ha prismatch hele tiden. Forberedt på 2 ukers trenering og utsettelser før jeg får igjennom denne månedens prismatch også.

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:38

Hei, Jf! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med strømavtalen du har hatt hos NorgesEnergi. Ved benyttelse av Prismatch hos oss vil Prismatch være gjeldende i 30 dager fra behandlingsdato på din henvendelse. Har du sendt oss mail med forespørsel om Prismatch vil dette registreres fra dato din henvendelse blir behandlet. Tar du kontakt med oss per telefon eller på chat, så vil Prismatch registreres i 30 dager fra samme dato da din henvendelse behandles av kundebehandler med en gang. Vi kan dessverre ikke innvilge Prismatch med tilbakevirkende kraft eller med overlappende effekt ved eksisterende Prismatch. Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR