Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig hjelp å få

Omtale av  Lars

Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:33

Hei Lars, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vil at leietager skal betale strøm etter endt leieperiode

Omtale av  Steinar K

Har ringt inn og sagt opp strømavtale, men de har ikke registrert det. Så NÅ forlanger de at jeg betaler for strøm etter endt leie så lenge huseier ikke overtar strømavtalen til hun har ny leietager. For jeg kan ikke tenke meg at ny leietager er interessert i å betale strøm for de månedene før han flytter inn.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:32

Hei Steinar! Dersom du har kontaktet oss og informert at strømavtale skal avsluttes, skal vi registrere opphør for deg slik at du ikke betaler for en periode du ikke har bodd på adressen. For å registrere flytting, trenger vi minimum to virkedager frem i tid for å avslutte avtalen. Jeg håper du kontakter oss, slik at vi kan undersøke nærmere hva som kan ha skjedd her. Henvis gjerne til dette innlegget og mitt navn. Mvh Nina, NorgesEnergi

Bruddgebyr

Omtale av  Jostein

Ble tilbud strømavtale via telefon hvor de lovet konkurransedyktige priser og ingen bindingstid. Avtale ble gjort ved å svare OK på SMS, hvorav de ikke lå lenke til vilkår. Etter nylig bytte til Tibber så fikk jeg tilsendt faktura i posten med tekst "bruddgebyr" og tilhørende beløp på 3000,-. Forkastelig - styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:30

Hei Jostein! Selger skal alltid informere om avtalevilkår, og du skal også motta avtalevilkår via e-post. Dersom dette ikke har skjedd, anbefaler jeg deg å kontakte oss, slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd her. Du kan kontakte oss på tlf 38 1000 80, eller sende oss en e-post til [email protected]. Når det gjelder avtaleperiode hos tidligere leverandør, har vi dessverre ikke mulighet til å undersøke dette for kunden. Kunden er derfor ansvarlig for å undersøke om h*n har avtaleperiode hos tidligere lev, før et eventuelt leverandørbytte. Mvh Nina, NorgesEnergi

Fornøyd fra dag 1. Oversiktlig faktura. Meget fornøyd med alt

Omtale av  Per A

Hadde Norgrsenergi i mange år. På grunn av noe som hørtes ut som et godt tilbud byttet vi til en annen leverandør. Etter ca 2 mnd viste det seg at her var det bare rot med alt. Problemer med kundekontakt m.m. Raskt byttet vi tilbake til Norgesenergi både på hytta og hjemme, og har til dags dato vært meget fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2020 08:48

Hei Per A! Vi synes det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag videre! :) Vennlig hilsen alle oss i NorgesEnergi

Lureri

Omtale av  Baoan P

Pass på når du bytter fra dem. De tar penger for ekstra "tjenester man ikke vet eller spør om"

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke la deg lure

Omtale av  Karlo H

Disse luringene prøver seg med salgstriks på folk som ligger lavt i forbruk for å skvise dem for penger. (Ser du har vært kunde hos oss i mange år, vi ringer deg for å tilby deg "strømkonto"). Største svindelen på høylys dag. Betale 49 kr mer i måneden, for å betale det samme i måneden hele året, ispedd masse fiks-fakseri med kreditter og tull? Hvis du synes det høres lurt ut, så vær så god, men la meg slippe. Slutt å ringe meg!

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2020 08:48

Hei Karlo H, Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto. Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid. Strømkonto kan gi en ekstra trygghet i hverdagen, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle. Vi kan så klart fjerne nr ditt fra våre ringelister og nyhetsbrev dersom du ønsker det. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Skjulte kostnader

Omtale av  Mats

Skjulte kostnader og nesten dobbelt så dyrt som avtalt. Ikke bruk dette selskapet!

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR