I flere å trodde jeg at jeg hadde spot-pris på min strømavtale. Dette da navnet på avtalen var "gul spot". Dette viser seg å være villende markedsføring og en kampanje Norgesenergi hadde, og som forbrukerrådet i ettertid har gått ut å sterkt frarådet forbrukere om å inngå. Videre så har det vært problemer knyttet til strømkonto og oppføliging av betaling, hvor avtaler som har blitt gjort med selskapets kunderådgivere ikke blir fulgt. Jeg har snakket med tre forskjellige kundebehandlere som alle tilsynelatende er "ny" vedr den historikken som ligger på mitt kundeforhold. Og det som tok kaken, er at deres egen kunderådgiver i dag anbefalte meg å bytte strømleverandør.

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Geir og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Er kunde i dag, og reservert mot telefonsalg, også hos Norges energi. Blir ringt flere ganger i mnd fra salgsapparat, fra ulike nummer. Har tatt kontakt skriftlig og muntlig med kunderservice som bekreftet mine innstillinger, og lover endring. De gangene jeg har ringt får jeg frekke kommentarer. De skyter på seg Norges beste kundeservice. Det er ikke tilfellet.

Forståelig og nok informasjon. En faktura man forstår.

Prisene dere er høye,og når du tilbyr sa du at prisene dine konkurransedyktige med andre selskaper.

Kundemottaker suveren. Fikk veldig bra orientering
