Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
94
av 111 innen
strømselskap
44%
anbefaler
NorgesEnergi

"Useriøs kundebehandling."

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Geir for 24.10.2022 12:19

NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøs kundebehandling."

I flere å trodde jeg at jeg hadde spot-pris på min strømavtale. Dette da navnet på avtalen var "gul spot". Dette viser seg å være villende markedsføring og en kampanje Norgesenergi hadde, og som forbrukerrådet i ettertid har gått ut å sterkt frarådet forbrukere om å inngå. Videre så har det vært problemer knyttet til strømkonto og oppføliging av betaling, hvor avtaler som har blitt gjort med selskapets kunderådgivere ikke blir fulgt. Jeg har snakket med tre forskjellige kundebehandlere som alle tilsynelatende er "ny" vedr den historikken som ligger på mitt kundeforhold. Og det som tok kaken, er at deres egen kunderådgiver i dag anbefalte meg å bytte strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
25.10.2022 08:47
Hei Geir, Avtalen Gul spotpris er en av våre eldre utgåtte strømavtaler. Dette var en spotprisavtale, med fastbeløp og påslag. Ved avtaleinngåelse skal du ha fått informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen. Jeg beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om strømavtalen din, samt dersom det har vært dårlig kommunikasjon rundt betaling for Strømkonto. Vi ønsker gjerne å ta en gjennomgang av saken, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Useriøs kundebehandling." skrev Geir om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Geir og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Aggressivt salgsapparat og frekk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er kunde i dag, og reservert mot telefonsalg, også hos Norges energi. Blir ringt flere ganger i mnd fra salgsapparat, fra ulike nummer. Har tatt kontakt skriftlig og muntlig med kunderservice som bekreftet mine innstillinger, og lover endring. De gangene jeg har ringt får jeg frekke kommentarer. De skyter på seg Norges beste kundeservice. Det er ikke tilfellet.

Svar fra NorgesEnergi
24.10.2022 09:54
Hei Aina, Man skal selvsagt ikke bli oppringt dersom man har reservert seg, og jeg beklager dersom du likevel har blitt oppringt. Dersom man ønsker å reservere seg internt hos NorgesEnergi vil man kunne gjøre det her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Vi ønsker derimot gjerne å undersøke saken nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ryddig og trygt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Forståelig og nok informasjon. En faktura man forstår.

Svar fra NorgesEnergi
21.10.2022 12:27
Hei Siw, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Vi ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Abtesam B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"NorgesEnergi er bra."

Prisene dere er høye,og når du tilbyr sa du at prisene dine konkurransedyktige med andre selskaper.

Svar fra NorgesEnergi
21.10.2022 12:26
Hei Abtesam, Strømprisene er for øyeblikket veldig høye, og dessverre er det lite vi kan gjøre for å påvirke selve strømprisen. Vår Spotpris har et lavt fastbeløp kun kr 49,- kr/mnd, og ingen påslag. Dette er en av de rimeligste spotprisavtalene på markedet. Skulle du ønske gjennomgang av din strømavtale, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Torbjørn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"KundeMotaker jeg snakket med var veldig lett å forstå, hyggelig og kundevennlig . Navnet hennes?"

Kundemottaker suveren. Fikk veldig bra orientering

Svar fra NorgesEnergi
21.10.2022 12:22
Hei Torbjørn, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR