Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
94
av 111 innen
strømselskap
44%
anbefaler
NorgesEnergi

"Stabil og troverdig leverandør"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Helen for 18.10.2022 20:35

NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stabil og troverdig leverandør"

Veldig fornøyd med spotprisavtale med en god app hvor det er enkelt å følge eget forbruk

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2022 10:05
Hei Helen, Tusen takk for din tilbakemelding :) Det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår og strømavtalen. Ha en fin dag videre :) Mvh Arne
Bytt.no
"Stabil og troverdig leverandør" skrev Helen om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Helen og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan F. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastprisavtalen gis det dårlig informasjon om i forhold til strømstøtten"

Fastprisavtale som begunstiger Norgesenergi høyere ved pris over fastpris enn kundens gevinst ved lavere pris enn fastpris

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 15:08
Hei Jan, Når man inngår fastpris så innebærer dette at vi som leverandør har sikret prisen for det forventede strømvolumet ditt. Det er alltid usikkerhet knyttet til å binde prisen. Prisnivået på strøm i år har i tillegg vært ekstra vanskelig å forutse. Vi sender normalt ut tilbud for fastprisperioden et par uker før perioden begynner. Det er først etter at perioden er over man kan se om det lønnet seg eller ikke. Prissikring handler først og fremst om den forutsigbarheten du får. Det har vært gunstig å ha Prissikring i flere perioder i år, men som sagt – det er primært en forutsigbarhet man kjøper. Strømstøtten baseres på gjennomsnittlig spotpris for området ditt. Av pratiske årsaker er det netteier som har ansvar for strømstøtten, men vi forsøker å ha god informasjon om støtten via vår hjemmeside. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"lureri"

jeg meldte meg inn i norges energi ,, jeg ble lovet oppstart premie på 1200 cash poeng,, var der nermere 50 dager ,,ingen cash poeng kom ,,masse unskyldninger og løgn jeg hadde en skriftlig kontrakt som ikke ble oppfylt fra norges energi sin side ,,så avtalen ble brutt og jeg gikk tilbake til tidligere strømleverandør..

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 11:17
Hei Kurt, Jeg beklager at du ikke mottok dine cashpoints. Vi har dessverre opplevd noe problemer med tildeling av poeng og arbeider med å løse problemet. Dersom du ikke har fått tilbakemelding angående dine cashpoints må du gjerne kontakte kundesenteret, så vil vi undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app"

Vanskeligere å følge med på eget forbruk når du må logge inn på mine sider.

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 09:04
Hei Tone, Vi lanserte i sommer egen strømapp. Denne er tilgjengelig for nedlastning i Appstore og Google play. Per nå er ikke alle funksjoner på plass, og flere funksjoner vil da komme ut over høsten. Vi håper du blir fornøyd med appen! mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Konkurransedyktig leverandør"

Enkelt, supert med app for å følge med .............

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 09:02
Hei Hilde, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Appen vår ble lansert i sommer, og vil få flere funksjoner som vil gjøre det enkelt å følge med på din strømavtale. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1848 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR