Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mye lureri med dette firmaet

Omtale av  Anders

NorgesEnergi ringte og utga seg for å være min nåværende leverandør ("Hei dette er fra 'mumle mumle', det er vi som leverer strømmen din nå") og ville sette meg over på et billigere abonnement siden jeg har enkeltmannsforetak. Først da jeg mottok epost fra dem, forsto jeg at dette var et helt annet firma som jeg aldri har hørt om før, og som jeg nå er kunde hos med 6 mnd. bindingstid. Som enkeltmannsforetak får man også oppgitt fiktivt lave priser (de oppgir prisen uten moms, selv om firmaet ikke nødvendigvis har fradragsberettighet strøm), og man mister angreretten, som antagelig er grunnen til at NorgesEnergi tråler Brønnøysundregistrene etter ENK-er de kan kontakte. Det er ingen grunn til å stole på et firma som selger produktet sitt med slike metoder. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16:24

Hei Anders! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Våre selgere skal alltid tydelig presentere hvor de ringer fra og vi beklager dersom det ikke har skjedd. Vi tar din tilbakemelding veldig alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice og ingen surr

Omtale av  Hanne

Jeg er fornøyd med norgesenergi. Billig strømavtale og svært oversiktlig faktura uten noe surr "mellom linjene". Nei disse har hatt meg som kunde i mange år,og de får beholde meg enda noen år til. ☺

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09:36

Hei Hanne! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin kommentar :) Ønsker deg en kjempe fin sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

VELG NOEN ANDRE!

Omtale av  Ruben

Velg NorgesEnergi om du er glad i telefonsalg og telefonterror. Her har du et selskap som alltid vil ringe deg, om og om igjen. Selv om du ber de slutte og sier at du ikke er interessert, så ringer dem deg uansett om og om igjen. Jeg har gjentatte ganger bedt dem om å slutte å ringe meg, og det ble sist gang for 3 måneder siden bekreftet at det ikke skulle skje igjen. Både i går og i dag fortsetter dem å ringe, og slik har det egentlig vært helt siden kundeforholdet startet for mange år siden. Nå er jeg dritt lei. Det hjelper ikke å blokkere dem, fordi de ringer fra forskjellige numre. Det hjelper heller ikke om å be de slutte, fordi de fortsetter uansett og håper at du er mer villig til å kjøpe ting en annen dag. Hør på ALLE de andre her og velg noen andre. Det er en grunn til at kundetilfredsheten er HELT på bånn! Det er virkelig ingen god grunn til å velge dette selskapet. Tenk tanken om hvor mye penger du er villig til å spare mot at noen starter å terrorisere telefonen din.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09:36

Hei Ruben! Det er leit å høre at blir ringt og ikke ønsker dette. Ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og vi kan selvfølgelig fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Håper du tar kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected] så kan ordne det for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Jeg ønsker ikke lengre å være kunde hos dem og ser meg etter en annen leverandør

Omtale av  Binji S. W

For et par måneder siden ville jeg se hvilke strømselskaper som hadde best pris. Jeg var da kunde hos Norges Energi. Fikk da et nytt tilbud fra Norges Energi fordi de ikke ville miste meg som kunde. Norges Energi holdt ikke de løftene. Jeg har ringt og snakket med dem uten at det har hjulpet. Jeg ønsker ikke lengre å være kunde hos dem og ser meg etter en annen leverandør. Er det noen som har funnet en strømlevrandør de er fornøyd med så kontakt meg gjerne.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09:35

Hei Binji A. W! Du skal selvfølgelig få avtalen som er blitt lovet og det er leit dersom det ikke har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Hold dere langt unna!!

Omtale av  Trond S

Det er viktigere for NorgesEnergi og lure trofaste kunder over på dyre avtaler enn å ta vare på dem. Jeg har brukt over seks uker på deres kundeservice uten noe resultat. Mye bra avtaler der ute, NorgesEnergi har ingen av dem. Da skifter jeg og kommer aldri tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09:35

Hei Trond S! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det er veldig viktig for oss at våre eksisterende kunder er fornøyde. Vi har derfor nylig lansert prismatch slik at du som kunde er trygg på at du har en god strømavtale hos oss. Skulle du få et tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke strømavtalen din. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Luringer

Omtale av  Marius

Lureri. De sender faktura lenge siden etter jeg sluttet å bli dems kunde. Alle fakturaer er langt over 5000 kr!!!

Svar fra NorgesEnergi
13.06.2020 22:17

Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Siden strøm blir etterfakturert så er det normalt å motta en sluttfaktura etter at avtalen er avsluttet. Ønsker gjerne å undersøke dine faktura og håper du kan ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Dårlig service og pågående telefonselgere

Omtale av  Kjell E. A

Anbefaler å holde seg unna, har selv etter en del prøving funnet ut at Tibber er det enkleste, rimeligste og ingen mersalgsmas.

Svar fra NorgesEnergi
10.06.2020 13:09

Hei Kjell E. A! Vi syns det er leit å høre at du syns vår service er dårlig. Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Ønsker gjerne å høre hva som har skjedd, og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR