Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler oss lurt

Omtale av  Christine

Ble fakturert 297 øre/kWh når spotprisen var 217! Har klagd inn avtalen til meglerfirmaet som formidlet avtalen på et stressende tidspunkt under overtakelse av bolig. Kommer aldri til bli kunde her igjen!

Svar fra NorgesEnergi
24.05.2022 14:54

Hei Christine, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Avtalen du har fått via megler, Sesongpris, er en strømavtale som gir deg spotpris om sommeren (1.mai til 31.august) og variabelpris resten av året. Med en ren spotprisavtale betaler du alltid den gjeldende markedsprisen. Dette kan medføre en risiko ettersom prisene kan endre seg fort, men det kommer deg umiddelbart til gode når prisene synker. Med en variabel avtale endrer prisene seg med 14 dagers ettervirkning, og du varsles via mail eller SMS ved prisendring. Man har da alltid mulighet til å ta kontakt dersom man skulle ønske å endre strømavtalen. Avtalen har også en Fornøydhetsgaranti. Dersom du ikke er fornøyd innen seks måneder gir vi deg pengene tilbake for den månedlige abonnementsprisen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av strømavtalen din hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oversiktlig og god service

Omtale av  Baard A

God service, lett å få kontakt, gode alternative avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
23.05.2022 11:54

Hei Baard! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh Nina, NorgesEnergi

Løpende (12mnd!)oppsigelsestid, elendig kundeservice

Omtale av  Benedicte M

Anfafaler alle å ligge langt unna NorgesEnergi. Har aldri vært så misfornøyd med et stømselskap før. Fra vi ønsket å si opp abonnementet vårt (bedrift) tok det 4 mnd å få svar. Da ble løpende oppsigelsestid først regnet med når vi endelig fikk svar. Kundeservice aner ikke hva de gjør, virker som om de har opplæring fra forskjellige planeter..

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:59

Hei Benedicte M, På grunn av mange spørsmål knyttet til økningen av strømprisene har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Derfor har vi dessverre hatt langre ventetid enn normalt på telefon og svartid på epost. Vi beklager dette, og har gjort flere tiltak for å unngå dette i fremtiden. Skulle du ha noen spørsmål vedrørende din tidligere avtale hos oss må du gjerne kontakte vår avdeling for bedrift. Du kan nå dem per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi

Kjempebra

Omtale av  Mette B

Bra service og hyggelig betjening er godt fornøyd med mobil avtalen

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:54

Hei Mette B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi

Snart oppstart som ny kunde.

Omtale av  Anja

Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2022 11:42

Hei Anja, Så hyggelig å høre at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du blir fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle du ha spørsmål vedrørende avtalen din, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Agressive telefonselgere og forvirrende hjemmeside

Omtale av  Espen B

Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:20

Hei Espen! Vi beklager at du har hatt en ubehagelig opplevelse i samtale med selger, slik skal det selvsagt ikke være og vi takker for at du gir oss beskjed. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan ta saken videre for å unngå at dette skjer igjen. Kontakt oss derfor gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Mvh Nina - NorgesEnergi

Kundeservice

Omtale av  Oddbjørn

Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:18

Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR