Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Glenn

Godt å ha disse i ryggen om man vil ha billig strøm og god kundeservice. Takk!!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Glenn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Lilly

Hos NorgesEnergi får du en god pris og veldig god service på kundeservice!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Lilly, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt flott høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Lurer kunden

Omtale av  Jørnole

Ringt NorgesEnergi to ganger uten å komme gjennom, har lagt igjen tlf.nr. begge gangene da tjenesten gir beskjed om å ringe meg når de blir ledig. Fortsatt er det ingen som har ringt. Har forsøkt med 1. mnd mellomrom. Jeg har Avtalegiro, men de fortsetter å trekke meg 59 kr i fakturagebyr. Fakturer meg også for 100% fornybar energi, kr 59,70 pr. mnd, noe som er helt unødvendig, kun en annen måte å lure kunden. De trekker også kr 49,- i fastbeløp. Benytter meg av avtalen som heter "Spotpris". Så i stedet for å betale kr 49,- som de reklamerer med, ender jeg med å betale kr 167,70 i faste utgifter. Siden jeg heller ikke oppnår kontakt, tenker jeg bare en ting, styr unna og velg et annet selskap, det skal jeg.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Jørnole, Jeg beklager at du har hatt vansker med å få tak på oss. Man skal alltid bli oppringt dersom man legger igjen telefonnummer, så jeg er dessverre usikker på hvorfor dette eventuelt ikke har skjedd i ditt tilfelle. Beklager derfor dersom en feil har oppstått. Selv om du har Avtalegiro hos oss er vi pliktige til å sende deg fakturaspesifikasjoner. Dersom du ikke oppretter eFaktura vil faktura sendes per post og da med fakturagebyr. Opprett gjerne eFaktura i din nettbank så unngår du fakturagebyr ved neste fakturautsendelse. Avtalen Spotpris har et fast månedlig beløp kr 49,-. I tillegg har man mulighet til å ha ulike fordelsprodukter hos oss. Disse er helt valgfrie og uten binding og skal alltid opplyses om ved innsalg. Dersom du har fordelsprodukter hos oss som du ikke ønsker vil vi selvfølgelig fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne igjen per tlf: 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg med dette. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Vennlighet og opplysning

Omtale av  Anne B

Opplysning av andre tilbud.har svart på det jeg er fornøyd med

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Anne, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Ryddig avtale, god informasjon ved endringer etc.

Omtale av  Roger

Gode forslag til endringer, bra informasjonsflyt. God erfaring med strømkonto, ingen overraskelser underveis.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Roger, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en fortsatt god høst. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ekstratjenester man ikke har bestilt

Omtale av  Line

De har lagt på produkter jeg ikke har bestilt som forsikringsavtale og sparepakke. Små beløp som 49,- blir ikke alltid oppdaget med en gang. Føler meg lurt.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Line, Det er beklagelig å høre at du føler deg lurt - det ønsker vi selvsagt ikke. Våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon når produktene registreres i avtalen. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Ingen ting å klage på.

Omtale av  Ahmed

Bor på 30m2, og er førnøgd med spotprisavtalen. Følger stot seett markedet. Mulig å utsette regning om en vil.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Ahmed, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR