Strøm

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
16
av 19 innen
strømselskap
18%
anbefaler
NorgesEnergi

"Lurer folk!"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Max for 08.10.2018 10.49

NorgesEnergi har totalt 131 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lurer folk!"

Hade tenkt å bli kunde men lyckligtvis var jeg oppmerksam. Enligt min erfaring er det helt sant att de lurer kunder men de skriver det sånn at man også kan si at de har sagt det innen, de vet precis hva de håller på med. Du spør om noe og så skriver dem informasjon om det og samtidigt skriver dem og da får du med vintertrygghet og sparepakke og det låter ju som om man får det gratis men det får man altså ikke, men dette sier de ikke da, det må du vite selv....

Bytt.no
"Lurer folk!" skrev Max om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Max og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri. Underfakturerer og så stopper strømleveranse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Underfakturerer og så stopper strømleveranse. Bygger gradvis opp dyr gjeld.
Dokumenterer ikke forbruk og innbetalinger. Måtte plutselig ut med 7500kr. Stengte likevel strømmen. Styr unna !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri og dårlig kundeservice"

For det første kom jeg inn på en ny avtale uten å være klar over det. Ut over det, svake og diffuse tilbakemeldinger og lang dialog (10-15 mailer) for en enkel avklaring på betalingsmetoder. Måtte forklare casen min til 4-5 forskjellige kundebehandlere, selv om maildialogen ble med på hver mail som ble sendt. Slitsomt.. Lange bindingstider på dårlige avtaler og bruddgebyr. Tar ikke hensyn til saken og har lite spillerom til å ordne opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Obs obs!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyreste strømmen vi noen gang har hatt. I tillegg svært dårlig kundebehandling. Ved sluttoppgjøret fikk vi regning, som vi betalte på forfall. Vi brukte det samme kontonr vi hadde benyttet gjennom hele kundeforholdet - og var derfor ikke oppmerksom på at det skulle betales inn til et annet kontonr. Halvannen mnd senere får vi inkassovarsel i posten fra Kredinor, sluttoppgjør ikke mottatt. NorgesEnergi sier at siden beløpet ble innbetalt til feil kontonr, så går de automatisk i retur - uten å gi beskjed til kunden. Useriøst etter min mening.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hvertfall fått lavere strømregninger etter at jeg byttet til NorgesEnergi.
Har heller ikke tenkt å bytte selv om jeg har lest alle de negative omtaler her.

NorgesEnergi har totalt 131 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no