Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pris gikk opp så derfor ikke 5.

Omtale av  Roar N

Prisen gikk op fra min gamle avtale. Hadde lav månedspris og ingen påslag

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2023 10:26

Hei, Roar! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss, men forstår også at vi ikke får den høyeste scoren basert på at avtalen din har gått opp i pris. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Leverer ikke det de lover

Omtale av  Ola H

Jeg er styreleder i et borettslag med mange enheter. Jeg ble en dag oppringt av en selger fra NorgesEnergi. Jeg ble lovet gull og grønne skoger. Dette kan jeg fortelle at bedriften ikke innfridde. Vær klar over at du som bedriftskunde har et oppsigelses gebyr. Så når du først skjønner at Norges Energi ikke kan levere det de tilbyr så kommer du deg ikke ut av avtalen. Dette ble ikke opplyst i min samtale med selger. Her har jeg litt av skylden selv, da jeg trodde at den samme prøveperioden gjaldt bedrift og privatkunder. Mitt største problem er dog at de ikke klarer å levere helt enkle ting som en samlefaktura. Jeg måtte purre 3 ganger på dette!

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2023 08:29

Hei Ola, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse, og jeg beklager dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Greit nok.

Omtale av  Lars H

Slik omsetning av strøm er nå kan man fort tro man blir lurt.

Svar fra NorgesEnergi
11.12.2023 14:12

Hei, Lars! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Bytte av strømmåler

Omtale av  Runar

Strømmåler ble byttet i en bolig jeg leide. Det ble lest av feil kilowattmengde og de sendte en strømregning som tilsvarte et årsforbruk omtrent. Det lokale strømselskapet prøvde å bistå med å sende inn korrekt avlesning. Norges Energi nektet å godta og bruke den nye informasjonen. Ble en kasteball mellom forskjellige behandlere. Noen gav falske løfter for å bli kvitt problemet selv, noen var bare sur og forbannet. Fikk inkasso og inkassobyrået var mer støttelig enn Norges Energi. Styr langt unna dette selskapet hvis du ønsker å sikre din egen økonomi for framtiden.

Svar fra NorgesEnergi
11.12.2023 14:11

Hei Runar, Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så skal vi få sett på saken din. Om det er noen korrigeringer i forbruk går dette via nettselskap, nettselskap sender forbruk videre til strømleverandør, som i dette tilfellet er oss. Ta gjerne kontakt på telefon 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Svindel satt i system

Omtale av  Johnny

Jeg fikk en mail på at tilleggstjenesten 100% Fornybar energi skal gå opp….Hva ???? Hva er 100% Fornybar energi? Og har jeg dette?????   Jeg ringer inn til dere og spør når dere startet med å belaste meg for dette gebyret på kr 49,- som jeg ikke har bedt om noen gang ( altså samme sum som fastbeløpet antagelig for å forvirre kunden)) Han kunne fortelle meg at dette ble lagt inn 19 mai 2020. Hva ??????? Hvem har gjort det ? Jeg kan med hånden på hjertet eller i min villeste fantasi tenke meg at jeg har takket ja til ekstra gebyr ??? Det er så ulikt meg at det kan ikke stemme. Har dere bevis for at jeg har samtykket til 3 slike «frivillig gebyr»?    Når jeg går innpå for å se på faktura så får jeg meg et annet sjokk når jeg trykker på denne fanen tilleggstjenester får jeg se 2 gebyrer til Prisforsikring, og Strømforsikring HJELP!!!! Jeg ringer kundeservice og de kan bekrefte at dette også ble lagt inn mai 2020. Dere har uten at jeg har bedt om det lagt inn to avgifter til jeg ikke visste at jeg hadde!!!!!!!! Jeg har ufrivillig siden mai 2020 betalt 3 ufrivillige gebyrer på Kr 147 X 30 måneder = totalt frem til nå  Kr 4.410 😰   Hver gang jeg har ringt dere så har jeg bedt dere om å se at jeg har den avtalen som er best for meg. Altså bedt om den avtalen som er billigst for meg, bare sjekk tlf- logger   Jeg trenger en forklaring, bevis og en tilbakebetaling. Jeg kommer ikke til å gi meg på denne saken og vil koble inn forbrukerrådet m fl. Dette er alvorlig!

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 09:56

Hei, Johnny! Vi takker deg for tilbakemeldingen din. Send oss gjerne en e-post dersom du ikke allerede har gjort det, så får vi sett på saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd kunde

Omtale av  Lindy B

Eg vil helst ikke bytte leverandør med mindre eg får en meget go pris

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 09:52

Hei, Lindy! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Masse tillegg og 12 måneders oppsigelsestid!

Omtale av  Sjur

Ble lovet gode priser av selger, dette fungerte godt i et års tid.. Tillegg for alt mulig rart dukket opp, og på sommerhalvåret var prisen for alle tillegg like høy som selve strømforbruket. Velger da å bytte etter å ha irritert meg over dette lenge. Da kommer det et bruddgebyr fra norgesenergi på 3000 kr! For denne gjengen har nemlig 12 måneders oppsigelsestid. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 12:24

Hei Sjur, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse, og jeg beklager dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR