Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Service !

Omtale av  Rune J. S

Når noe skal forandres i strømavtalen så spør de forbruker først før de forandrer noe og så får du kontakt innen rimelig tid selv i disse " strøm" tider. Med andre ord de går ikke inn i lommeboka de uten forbrukers tillatelse. Noe som mitt tidligere strømselskap gjorde.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi ønsker alltid å tilby våre kunder rimeligst avtale tilpasset personlig forbruk. Kontakt oss gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ha en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strøm

Omtale av  Line H. B. P

Fornøyd med Norgesenergi. God kundeservice og helt ok priser

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Line! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Geir M

Svært god kundeservice Dog tror jeg det kunne vært bedre

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ønsker deg en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi

Troverdig strømleverandør

Omtale av  Bente M

Aldri opplevd noe lureri fra dette selskapet. Tilbyr strømkonto så man betaler fast beløp hver måned. God oversikt over forbruk på "mine sider"

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Bente, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi

Hjelp

Omtale av  Grethe B

Opplevde at kunderådgiver forsto min «strømforvirring». Fikk saklig hjelp m.h. t hva som lønte seg økonomisk i min situasjon

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Grethe! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Styr unna NorgesEnergi

Omtale av  Jane

Dette er første gang jeg skriver en omtale, men dette er så graverende at her må en si fra. NorgesEnergi: - Svarer ikke på mailer - Tar ikke telefon når en ringer, skriver dette imens jeg venter på at de skal ta telefonen, har nå igjen brukt 1, 5 time på min fridag på at de skal ta telefonen. Sitter enda og venter etter 1,5 time…. Temmelig lei av sangen Du ga meg viljestyrke av Kristian Kristiansen på forferdelig skurrete opptak nå… - Hvis en taster 1 og legger inn tlfnr for at de skal ringe tilbake, slik det opplyses om at de skal når en ringer dem - så ringer de ikke tilbake. Jeg sa opp min avtale med NorgesEnergi for 6 måneder siden for en bolig som jeg da solgte. Nå, et halvt år etterpå sender de meg fremdeles fakturaer for denne boligen. Det har de gjort det siste halve året, - og når jeg gang på gang - sier ifra om at dette skal ikke jeg betale - så sender de fakturaene til inkasso, gang på gang! Selv om de på telefon (når jeg endelig har fått tak i dem) sier at de selvfølgelig skal ordne opp. Etter å ha sendt dem sikkert nærmere 20 mailer, så har jeg også fått bekreftet på Mail at de skulle ordne opp - men det blir ikke gjort! Jeg har brukt utrolig mye tid og energi på å få ordnet opp i alle feilene som NorgesEnergi gjør. Et så useriøst selskap skulle ikke hatt lov til å eksistere.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Jane, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi

Forvirring

Omtale av  Heidi

I disse tider må vi alle spare strøm. Bruke strømnettet best mulig. Jeg prøver på det, og selvfølgelig for å minimere regningen mest mulig for meg selv. Ved å snakke med kundesenteret (veldig hyggelige) fikk jeg etterpå følelsen å ha blitt «lurt». Og ved 2.gangs samtale, ble det nærmest bekreftet. Og endring var unødvendig, jeg sparte ikke noe. Det er tydelig at kundesenteret kun er opptatt av å gjøre det beste for arbeidsplassen, ikke kunden. Det kan jo straffe seg !!!

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Heidi, Vi ønsker å tilby våre kunder rimeligst mulig strømavtale tilpasset personlig forbruk. Vi tilbyr også prismatch dersom man finner rimeligere avtaler hos andre leverandører. Det er derfor beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har fått hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, så kan vi se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer eller registrere prismatch for deg. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR