Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Guro L. L

Opplever at strømpris er konkurransedyktig og enkelt med alle mine abonnement på samme sted Stoler på at prisene er til mitt beste

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei Guro! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med din avtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg synes at når du betaler fast pris,så burde det være mye rimelig å ikke att fastprisene øker for

Omtale av  Frode A

Når jeg bestille fast pris,,så burde ikke fakturaen øke for hver nye fakturaene som kommer vær måned som jeg opplever helle tiden, Når jeg bestiller fast pris så burde det være fast pris ikke dyrer eller biligger.

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei Frode A! Vi setter stor pris på tilbakemelding. Vedrørende fastpris som du nevner antar jeg at det er betalingsløsningen Strømkonto du referer til. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor det har skjedd så ofte. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Fungerer greit.

Omtale av  Lth

God.. Men liker dårlig vinkraft utbygging og har vurdert skifte pga dette.

Svar fra NorgesEnergi
19.09.2022 15:59

Hei, som en strømleverandør som ikke produserer egen strøm, kan vi dessverre ikke styre hvordan strømmen vi kjøper via NordPool er produsert. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Lett å få ordnet ting

Omtale av  Kari

Ring dem,mail dem eller gå på min side, alltid hjelpsomme

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei, Kari! Så flott å høre at du opplever det som raskt og enkelt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Bare gode opplevelser

Omtale av  Kari

Svarer kjapt når jeg tar kontakt . Og får greit svar. Meget hyggelig kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
30.04.2021 11:13

Hei, Kari! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Billig, meb useriøse

Omtale av  Tore

De fakturere for produkter en ikke har bestilt eller godtatt. Kaller det for sparekpakke, men er en arbridsledighetsforsikring.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2021 17:22

Hei Tore, Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan man også redusere forbruket med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Ved innsalg av produktet skal man alltid få god informasjon om hva produktet inneholder og pris på produktet. Dersom du er usikker på hvorfor dette produktet har vært registrert i din avtale hos oss må du gjerne ta kontakt, så skal vi undersøke dette nærmere. Du kan nå oss per tlf 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Bare 6 mnd. avtale

Omtale av  Odd

Avtalen gjelder bare i 6 mnd. Etter det blir jeg automatisk flyttet over på en dyr avtale. Det positive er det det står på min side hvilken avtale jeg blir flyttet til. Må passe på å bytte strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2021 17:21

Hei Odd, Dersom du har hatt en strømavtale hos oss som gjelder i 6 måneder skal du alltid tydelig informeres om at du settes over på en annen strømavtale etter 6 måneder ved avtaleinngåelse. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss etter 6 måneder dersom du ønsker en annen strømavtale, så vil vi hjelpe deg å finne best strømavtale basert på ditt personlige forbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR