Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fullstendig meningsløst og grådig!

Omtale av  John

Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:04

Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ekstra gebyr som var ikke avtalt

Omtale av  Fabisn

Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:01

Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Automatisk tillegg på faktura for strømforsikring uten å ha blitt forespurt om jeg er interessert!

Omtale av  Åse N

Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:02

Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tror nok at denne avtalen som blir billigst i det lange løp.

Omtale av  Magne Å

Får den strømmen til den avtale som er fastsett Kunne gjerne tenkt meg å få faktura i lag med faktura fra Teller

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 14:59

Hei, Magne ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret her, så hjelper vi deg videre med saken din:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

For dyrt

Omtale av  Torunn

Jeg synes prisene ikke bestandig er de jeg har blitt lovet

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 11:04

Hei, Torunn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dersom du føler du ikke har fått prisen du har blitt lovet må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så ser vi på saken din med en gang:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strøm

Omtale av  Kari

Strømutgiften for høy, reduseres. Eldre bet., minindre.

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 11:03

Hei, Kari! Vi takker deg for din tilbakemelding. Strømprisen har de siste årene vært meget høy. Vi streber selvfølgelig etter å levere den beste prisen på markedet. Per i dag har vi ingen egne avtaler for eldre, men jeg tar det med som en tilbakemelding hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Ganske bra-

Omtale av  Ola S

Reint sennerelt ganske bra-Kunne vært ltt mere utfyllene fakturar.

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 11:04

Hei, Ola! Vi takker deg for din tilbakemelding. Godt innspill til fakturaer. Om du har noe mer spesifikt du savner informasjon om på fakturaene kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR