Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flott strømselskap

Omtale av  Frank

Stort sett fornøyd. Har ikke sett noe tilbud fra de ang billadder.

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:15

Hei, Frank! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har foreløpig ingen tilbud på elbillader, men kanskje det kommer i fremtiden. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt fornøyd, men en liten ting…

Omtale av  Jonis

I utgangspunktet er jeg virkelig godt fornøyd. Jeg har selv valgt å ha med en del tilleggsprodukter, kjekt å ha tenker jeg. Eneste jeg ikke er så begeistret for er at det kan ta en liten tid før hvor-mye-strøm-jeg-har-brukt oppdateres. Jeg vet nå ikke hvor mye jeg har brukt fra 20.12 til 26.12. Bor i NO2. Sist jeg snakket med en kundebehandler sa vedkommende at det kom an på selskapet, Lede. 6 dager synes jeg er litt i grenseland. Noe man kan gjøre med det?

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:14

Hei, Jonis! Vi takker deg for din tilbakemelding. Forbruket sendes via din smartmåler til noe som heter Elhub, der lagres alt om strømforbruk. Videre har vi tilgang til dette. Dette skjer dagen etter at forbruket er gjort, det vil si forbruk du har hatt 31.12 er synlig 01.01. Vi har hatt problemer med innhentingen av forbruk i våre systemer. Dette har medført treghet i oppdatering på minside/app. Normalt er det ikke slik, men akkurat nå har vi hatt dette problemet. Om du opplever problemet i fremtiden kan du finne forbruk ved å logge deg inn på Elhub.no eller på hjemmesidene til nettselskapet ditt. Håper dette var til hjelp, om det skulle være noe annet er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Faktura rot

Omtale av  Gunnar B

Får ikke respons på mine henvendelser.mangler faktura men får til svar kommer snart.nå er det over betalingsfrist?så ser eg og det ligger inne faktura for januar ?vi er vel ikke komt der enda?virker som di har mistet kontroll

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:09

Hei, Gunnar! Vi takker deg for din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller chat, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Skjulte gebyrer

Omtale av  John T

Sa opp mitt bedriftsabonnement etter mange år som kunde. Fikk 1500 kroner i gebyr som takk for mange års kundeforhold. Hadde jeg brukt en halv dag på å leite meg gjennom hjemmesidene deres kunne jeg sikkert funnet ut at det var avbrekksgebyr, men det var selvfølgelig ikke noe som ble nevnt når jeg kjøpte tjenesten. Det må en finne ut selv.

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:09

Hei, John! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Ikke noe tull med Norgesenergi - anbefales!

Omtale av  Terje K. H

Vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd. Pris og service sikkert Norges beste

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:06

Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du setter pris på servicen vi leverer:) Om det skulle være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prisoppgang

Omtale av  Solveig S

Prisoppgang etter 12 mnd er varslet. Ser meg om etter et billigere alternativ

Svar fra NorgesEnergi
27.12.2023 08:16

Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss, samtidig forstår jeg at du ønsker å se deg om etter en rimligere leverandør. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Dere kan ikke legge strømforskning uten at jeg hadde sa ja i 6 år.

Omtale av  Edith M. O

Jeg har veldig dårlig erfaring med dere. Jeg vet ikke at jeg har betalt stømforskning i 6 år. Uten at jeg hadde ikke sa ja til stømforskning. Jeg har sagt at jeg vil bare bli støm kunde. Jeg har ikke sagt ja til stømforskning.

Svar fra NorgesEnergi
27.12.2023 08:18

Hei, Edith! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse hos oss, både på strøm og på produkter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi finner ut hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR