Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
96
av 104 innen
strømselskap
18%
anbefaler
NorgesEnergi

"Dårlig kundeservice"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Robin for 23.07.2020 12.47

NorgesEnergi har totalt 548 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Sur kundebehandler etter at jeg byttet selskap grunnet innblanding i vindkraft.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.53
Hei Robin!
Våre kundebehandlere skal alltid være høflige og hyggelige i kontakt med våre kunder, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen.
Det stemmer at vi er eid av Fortum som har fått tildelt noen få konsesjoner av norske myndigheter på å bygge vindmøller i Norge. Men NorgesEnergi er et strømselskap, ikke en strømprodusent, og vi har ingen egne interesser i norsk vindkraft.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Robin om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Robin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindles av selgerene"
3 syns denne omtalen er nyttig

De lover deg billigere strøm enn det du har eller kan få av andre leverandører. Når du har sagt ja på en sms som ikke inneholder noe informasjon av avtalen og kontakter Norgesenergi for informasjon så er det ingenting av det som er lovet av selger med i avtalen. De har opptak, men tar ikke opptak av hva selgeren selger, kun den biten hvor du har sagt Ja, selv om du kanskje ikke sa Ja til avtalen. Men dette vil bli brukt i mot deg. Når du innser at du ikke vil ha denne avtalen for det var ikke den du hadde takket ja til så nekter Norgesenergi å slette avtalen, dette er noe hvilket som helst strømselskap kan gjøre, men Norgesenergi sier da at de har et veldig unikt system så DE kan ikke slette. Så man sender inn angrerettskjema da for å få dette strøket, men den mottar aldri Norgesenergi, selv om de sender mail med bekreftelse på mottatt mail. Aldri mer Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14.23
Hei Lill!
Når man har samtale med selger, skal selger gå igjennom avtalevilkår og få et muntlig samtykke til avtalen. Denne samtalen blir tatt opp på lydfil, og dette blir man opplyst om. Når man har gjort dette, vil man motta en sms man må besvare "ok" på, slik at vi også mottar skriftlig samtykke.
Deretter skal man motta en "velkomst" e-post med ytterligere informasjon om avtalen og oppstartsprosessen.
Jeg forstår det slik at du har sendt oss et angreskjema og ønske om å kansellere avtalen. Kontakt oss gjerne, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. Du kan kontakte oss på tlf 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Henvis gjerne til innlegget og meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm"

Beviselig et av Norges 10 billigste strømselskaper. God kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08.03
Hei Torbjørn!
Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar!
Det betyr mye for oss at du er en fornøyd kunde hos NorgesEnergi, og det håper vi du fortsetter med!
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forferdelig kundebehandling!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er eit selskap som kun, ene å alene, tenker profitt. Uten tanke for situasjonen til eldre, pårørande og sjuke folk. Lovnad om å ikkje ta kontakt meir bryt dei galant. Til tross for at personen har registrert seg mot tlf salg i Brønnøysund tek dei kontakt om å om igjen. Lokket med "gode tilbud " Skuffande rett og slett! Nei Norges Energi bør lære av t.d Eidsiva å Tussa...å andre. Høyr på kva fortvilende pårørande har å fortelle....istedenfor å lene seg til paragrafa å lover å regler...Ta dokke eit kurd i etikk å moral.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.49
Hei Laila S!
Dette inntrykket ønsker vi ikke at våre kunder skal ha, og det er leit å høre at det er dette inntrykket du har av oss som selskap. Vi bryr oss om våre kunder, og ønsker at de skal være fornøyde med NorgesEnergi som sin strømleverandør.
Vi skal selvfølgelig ikke ta kontakt dersom man er registrert mot tlf salg. Jeg håper derfor at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta saken videre.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Diskriminerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri mer Norgesenergi. Selge meg forsikring skulle dem gjøre og teite meg har betalt forsikring tilfelle jeg ble syk osv, men når jeg først ble syk... Så ble jeg alvorlig syk og mistet mye av min hukommelsen, som denne forsikringen. Helt til jeg fikk en påminnelse pr E-post. Men da var det for sent for både Norgesenergi og deres tredjepart. Klagene hjalp ingen ting og dem bare avviser meg. Min erfaring er da at dem faktisk har regler/krav som diskriminerer en gruppe av oss som rammes av sykdom i hode med hukommelsestap. Er det ikke fantastisk! Ingen ydmykhet eller imøtekomme holdning fra NorgesEnergi eller deres samarbeidspartnere. Nei. Hold dere unna, disse er ikke verdt en eneste kunde etter mitt syn. Er nå kunde hos en annen strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.48
Hei Ole P!
Det er trist å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen, det ønsker vi selvsagt ikke.
Forsikringen du sikter til, antar jeg er produktet Sparepakken.
Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder.
Jeg håper du kontakter oss på ny, slik at vi kan se på hva som har skjedd i denne saken. Kontakt oss gjerne på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 548 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
548 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
- 142 kr
-8,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
69 kr
4,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
80 kr
4,79 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
85 kr
5,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
139 kr
8,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
147 kr
8,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
467 kr
27,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
548 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
500 kr
29,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR