Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Brukervennlighet
Dårlig
99
av 102 innen
strømselskap
8%
anbefaler
NorgesEnergi

"Dårlig kundeservice"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Robin for 23.07.2020 12.47

NorgesEnergi har totalt 441 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Sur kundebehandler etter at jeg byttet selskap grunnet innblanding i vindkraft.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.53
Hei Robin!
Våre kundebehandlere skal alltid være høflige og hyggelige i kontakt med våre kunder, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen.
Det stemmer at vi er eid av Fortum som har fått tildelt noen få konsesjoner av norske myndigheter på å bygge vindmøller i Norge. Men NorgesEnergi er et strømselskap, ikke en strømprodusent, og vi har ingen egne interesser i norsk vindkraft.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Robin om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Robin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindles av selgerene"

De lover deg billigere strøm enn det du har eller kan få av andre leverandører. Når du har sagt ja på en sms som ikke inneholder noe informasjon av avtalen og kontakter Norgesenergi for informasjon så er det ingenting av det som er lovet av selger med i avtalen. De har opptak, men tar ikke opptak av hva selgeren selger, kun den biten hvor du har sagt Ja, selv om du kanskje ikke sa Ja til avtalen. Men dette vil bli brukt i mot deg. Når du innser at du ikke vil ha denne avtalen for det var ikke den du hadde takket ja til så nekter Norgesenergi å slette avtalen, dette er noe hvilket som helst strømselskap kan gjøre, men Norgesenergi sier da at de har et veldig unikt system så DE kan ikke slette. Så man sender inn angrerettskjema da for å få dette strøket, men den mottar aldri Norgesenergi, selv om de sender mail med bekreftelse på mottatt mail. Aldri mer Norgesenergi

Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm"

Beviselig et av Norges 10 billigste strømselskaper. God kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forferdelig kundebehandling!"

Dette er eit selskap som kun, ene å alene, tenker profitt. Uten tanke for situasjonen til eldre, pårørande og sjuke folk. Lovnad om å ikkje ta kontakt meir bryt dei galant. Til tross for at personen har registrert seg mot tlf salg i Brønnøysund tek dei kontakt om å om igjen. Lokket med "gode tilbud " Skuffande rett og slett! Nei Norges Energi bør lære av t.d Eidsiva å Tussa...å andre. Høyr på kva fortvilende pårørande har å fortelle....istedenfor å lene seg til paragrafa å lover å regler...Ta dokke eit kurd i etikk å moral.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.49
Hei Laila S!
Dette inntrykket ønsker vi ikke at våre kunder skal ha, og det er leit å høre at det er dette inntrykket du har av oss som selskap. Vi bryr oss om våre kunder, og ønsker at de skal være fornøyde med NorgesEnergi som sin strømleverandør.
Vi skal selvfølgelig ikke ta kontakt dersom man er registrert mot tlf salg. Jeg håper derfor at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta saken videre.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Diskriminerende"

Aldri mer Norgesenergi. Selge meg forsikring skulle dem gjøre og teite meg har betalt forsikring tilfelle jeg ble syk osv, men når jeg først ble syk... Så ble jeg alvorlig syk og mistet mye av min hukommelsen, som denne forsikringen. Helt til jeg fikk en påminnelse pr E-post. Men da var det for sent for både Norgesenergi og deres tredjepart. Klagene hjalp ingen ting og dem bare avviser meg. Min erfaring er da at dem faktisk har regler/krav som diskriminerer en gruppe av oss som rammes av sykdom i hode med hukommelsestap. Er det ikke fantastisk! Ingen ydmykhet eller imøtekomme holdning fra NorgesEnergi eller deres samarbeidspartnere. Nei. Hold dere unna, disse er ikke verdt en eneste kunde etter mitt syn. Er nå kunde hos en annen strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.48
Hei Ole P!
Det er trist å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen, det ønsker vi selvsagt ikke.
Forsikringen du sikter til, antar jeg er produktet Sparepakken.
Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder.
Jeg håper du kontakter oss på ny, slik at vi kan se på hva som har skjedd i denne saken. Kontakt oss gjerne på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 441 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Kan ikke vise strømpriser
Strømleverandøren har ikke oppgitt hvor de geografisk tilbyr sine strømavtaler og vi kan derfor ikke beregne pris.

Prøv heller en annen strømleverandør. Sammenlign alle strømpriser på markedet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR