Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke bare strøm

Omtale av  M

En skulle tro at det var enkelt å ha betale for strøm uten å bry seg videre med det. Med NorgesEnergi får man med frekke telefoner i tillegg. Ringte en periode 2-3 ganger om dagen fra nr. det ikke kunne ringes tilbake til. Skulle flytte ut fra leilighet uten å opprette nytt abonnement med det første, og det kan man tydeligvis ikke gjøre. Sure mennesker som er frekke og legger på om du ikke har en adresse, grunn eller dato for flytting (noe jeg trodde man selv kunne finne ut av før NorgesEnergi måtte vite det?) Fikk tatt telefonen to ganger på en dag og fikk «voksenkjeft» da jeg ga beskjed om at de allerede hadde ringt da det ikke var hun jeg snakket med som hadde ringt forrige gang... Har fått blokkert numrene de ringer fra nå, men skal jo ikke være nødvendig fra et firma som fremstår nogenlunde seriøst. Ville helt klart valgt et annet firma og med glede betalt mer for det også.

Svar fra NorgesEnergi
16.07.2020 11:19

Hei M! Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Det stemmer at vi kan ta kontakt dersom du har meldt flytting hos oss, men kundebehandler skal derimot alltid være høflige og hyggelige uavhengig av om du vil ha oss med på flyttelasset eller ikke. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Frekke selgere som ringer gang på gang

Omtale av  Geir R

Disse har ringt frua mange ganger, selv om vi har opplyst at vi leier hos hennes mor, og har strøm inkludert. I dag ringte en frekk f. Og spurte : har du fremdeles strøm gjennom din mor. Frua svarer: ja, og jeg er ganske lei at dere ringer gang på gang, har sikkert 14 telefoner fra dere... Selger: nei, vi har bare ringt 7 ganger, så la han på.. Dust.

Svar fra NorgesEnergi
02.07.2020 08:36

Hei Geir R, Det er veldig trist å høre dere har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig av om man takker ja eller nei. Håper dere kan ta kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd. Vi kan selvfølelig også fjerne deres nummer fra våre ringelister. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

ALDRI VELG NORGESENERGI

Omtale av  Vu T

ALDRI VELG NORGESENERGI. De svindler med ekstra produkter så det holder. Nevner ingenting om at det er tilleggsprodukter og baker inn. I etterkant nekter de å kompensere. Helt sykt at det tillates slik svindel.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16:24

Hei Vu T! Det er leit å høre du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

'Bedriftsavtale'

Omtale av  Daniel

Innpåsliten selgar ringer og selger "bedriftsavtale" med 0,- i påslag. Påstår at det ikkje er bindingstid, men 6 mnd. oppsigelse.. det er jo det det samme!! Kall det kva du vil. Ber om å tilsendt avtale på e-post, men får en SMS full av skrivefeil frå selgar. Nektar å sende noko på mail - ikkje godt nok - luktar svindel lang veg.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16:24

Hei Daniel! Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Ved avtaleinngåelse blir det alltid sendt ut avtalevilkår på epost, men du skal selvfølgelig også få lov til å få tilbudet sendt på epost før du takker ja om ønskelig. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Pågående selger på døra

Omtale av  Inge

Ble oppsøkt av selger som påsto å ha sendt tilbud til alle enheter i borettslaget (uten at det kom frem om det var på papir eller SMS/e-post) og i den forbindelse ville inn og snakke med hver enkelt beboer om tilbudet. Selger presenterte seg innledningsvis kun ved fornavn, jeg måtte spørre hvor vedkommende kom fra. Først da ble NorgesEnergi nevnt. Sjekket ved telefon til styreleder i borettslaget (som ikke var hjemme på tidspunktet) og fikk avkreftet at noen hadde mottatt det påståtte tilbudet. Det var heller ikke kjent for styreleder. Tvilsom praksis/forretningsmodell hos NorgesEnergi!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bruddgebyr og andre gabyrer

Omtale av  Hugo

Når man forsøker å si opp en avtale, får man varsel om at det er 6 måneders oppsigelse og at man får et bruddgebyr per måler. Samtidig tar de kr 99 i fastavgift og noe som heter vintertrygghet til kr 49 dukker også opp.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16:24

Hei Hugo! Det stemmer at utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling så kan vi se nærmere på avtalen din. Kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Mye lureri med dette firmaet

Omtale av  Anders

NorgesEnergi ringte og utga seg for å være min nåværende leverandør ("Hei dette er fra 'mumle mumle', det er vi som leverer strømmen din nå") og ville sette meg over på et billigere abonnement siden jeg har enkeltmannsforetak. Først da jeg mottok epost fra dem, forsto jeg at dette var et helt annet firma som jeg aldri har hørt om før, og som jeg nå er kunde hos med 6 mnd. bindingstid. Som enkeltmannsforetak får man også oppgitt fiktivt lave priser (de oppgir prisen uten moms, selv om firmaet ikke nødvendigvis har fradragsberettighet strøm), og man mister angreretten, som antagelig er grunnen til at NorgesEnergi tråler Brønnøysundregistrene etter ENK-er de kan kontakte. Det er ingen grunn til å stole på et firma som selger produktet sitt med slike metoder. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16:24

Hei Anders! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Våre selgere skal alltid tydelig presentere hvor de ringer fra og vi beklager dersom det ikke har skjedd. Vi tar din tilbakemelding veldig alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR