Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og billig

Omtale av  Greta

God service og hyggelige telefonsamtaler. Har aldri hatt problemer med norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2020 14:35

Hei Greta! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Takker så mye for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig CRM-system, eller bevisst lureri?

Omtale av  Line

Jeg byttet til Norges Energi i forbindelse med et kjøp på Elkjøp. Et par dager etterpå ble jeg kontaktet av en fra Norges Energi som ønsket å ringe og sjekke at alle opplysningene var riktig og prøvde å selge meg noen tilleggsprodukter. Jeg sa da at jeg ikke var interessert i noe utover å betale for strømmen jeg brukte. 2 1/2 måned senere mottar jeg en faktura med tre tilleggsprodukter. Da jeg tar kontakt med kundeservice og spør hva dette er kan de fortelle meg at det har vært med på avtalen min hele tiden, men at de kan ta det bort fra den dagen jeg tok kontakt. Da jeg sa at jeg hadde gitt beskjed om dette til den personen som ringte meg rett etter avtaleinngåelse fikk jeg beskjed om at "Nei, det er ingen her som har tatt kontakt med deg. Jeg er den første som er inne på brukerprofilen din". Jeg er usikker på om det skyldes dårlige CRM-systemer, eller om det er et bevisst valg å ikke registrere kundekontakt når det ikke går til Norges Energi er jeg usikker på, håpløst er det uansett og de er ikke villig til å fjerne tilleggsproduktene tilbake i tid. Kan ikke tro at det skal være så vanskelig for et strømselskap å kun tilby strøm..

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2020 15:18

Hei Line! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og i dialog kundebehandler. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Ble oppringt av telefonselger selv om jeg er reservert

Omtale av  Kjell

Jeg har reservert meg i brreg mot telefonsalg for ganske mange år siden (er fortsatt reservert), men likevel ringer de og prøver å selge strøm. Jeg har heller aldri vært kunde hos de, og kommer aldri til å bli det. Useriøst firma. Styr unna.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2020 15:16

Hei Kjell! Det er sevært beklagelig om vi har kontaktet deg når du er reservert mot telefonsalg. Vi ønsker å undersøke saken videre med vår salgskanal og finne ut hvorfor du har havnet på ringeliste hos oss. Håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller sende oss en mail på: [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Brukeropplevelse

Omtale av  Mona

Hyggelig kundeservice , forståelige svar på mine spørsmål. Grei pris

Svar fra NorgesEnergi
11.11.2020 08:37

Hei Mona! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og at dine spørsmål blir besvart når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Fornøyd.

Omtale av  Hans K. J

Meget fornøyd. Kan bare anbefales på det sterkeste

Svar fra NorgesEnergi
11.11.2020 08:37

Hei Hans K. J! Det er meget godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God kunde servise

Omtale av  Bjørg H

Alltid løsnings orientert 🙂 hjelpsomme på kundeservisen, slapp å vente lenge de ringte opp igjen

Svar fra NorgesEnergi
10.11.2020 09:19

Hei Bjørg! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr svært mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

Rask respons på henvendelse til NorgesEnergi

Omtale av  Jan M. J

Med utgangspunkt i en SMS fra Stromkonto, tok jeg kontakt med Norgesenergi for å få klarifisert saken. Og jeg fikk avklart alt jeg lurte på raskt og effektivt.

Svar fra NorgesEnergi
10.11.2020 09:18

Hei Jan! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en flott dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR