Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gode avtaler og bra service

Omtale av  Espen

Norgesenergi viser god service og har gode avtaler for alle. Velg det som passer deg best.

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2021 08:50

Hei Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalene hos NorgesEnergi! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dei sender ikkje spesifisert rekning på epost, noko eg ville like å få kvar månadskifte.

Omtale av  Osmund V. E

Dei er vanskelege å kome i kontakt med på nett for oss gamle folk. Ellers stort sett blant dei billige selskapa tenkjer eg.

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2021 08:50

Hei Osmund, Nei vi tilbyr dessverre ikke fakturautsendelse per mail. Man kan derimot opprette eFaktura. Dersom man oppretter eFaktura vil faktura sendes direkte til nettbank slik at du har god oversikt over fakturagrunnlaget. Du vil også alltid få full oversikt over dine fakturaer hos oss på MinSide. Mvh Nina - NorgesEnergi

Helt O.K.

Omtale av  Marie J. R

Bare positive.Gode oppiysninger og tilbakemeldinger.

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2021 08:50

Hei Marie! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Pålitelig og prisgunstig

Omtale av  Olav W

Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:26

Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.

Eposter

Omtale av  Jens M. C

Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:22

Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lyger stadig

Omtale av  Tina

De lovte meg 500 i avslag dersom jeg fortsatte med dem etter jeg hadde flyttet. Jeg fortalte dem når jeg skulle flytte og de sa at jeg da skulle få 500 kr avslag. Etter 1 måned flyttet jeg og fikk da til svar fra dem at jeg ikke kunne få det avslaget siden de hadde sluttet med det tilbudet siden det ikke lønte seg. De klarte, selv etter å ha ringt dem 8 ganger og forklart at jeg hadde flyttet, gi meg faktura på 2 leiligheter samtidig. 1 av dem på en leilighet som jeg ikke bor i. De sa at jeg selv måtte ordne opp i å få tilbakebetalt for fakturaene, for de kunne ikke det. Og som en liten cherry on top så sa de at jeg kun hadde vært i kontakt med dem 1 gang tidligere. Var jo omtrent som å kalle meg en løgner da. Måtte sende dem en epost med bevis på at jeg hadde ringt dem 8 ganger. Og har ennå ikke fått svar etter 10 dager. Billig - ja. Drit dårlig service - 100%

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2021 16:22

Hei Tina! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi

"Lurte på meg" strømforsikring og prissikring

Omtale av  Pjokken

Trodde strømforsikring og prissikring var inkludert i gul spot men det kostet kr 98 pr mnd.

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2021 08:50

Hei, Strømforsikring og Prissikring er to av fordelsproduktene vi tilbyr. Strømforsikring dekker inntil 4 fakturaer dersom du/samboer/ektefelle blir permittert/sykemeldt/arbeidsledig. Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i vinterhalvåret for å unngå høye strømpriser. Disse koster 49,- kr/mnd per stykk og er valgfrie og uten binding. Det skal alltid informeres om pris samt vilkår for produktene ved registrering, og prisen står også alltid oppgitt på faktura. Skulle du ha spørsmål vedrørende produktene må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR