Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Solid

Omtale av  Bernt H

Greie fakturaer både på hytta og hjemme, og grei pris

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:28

Hei, Bernt! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke så fornøyd

Omtale av  Ernst

Lite oversiktelige app - noen rare tilleggstjenester som det er vanskelig å komme unne

Svar fra NorgesEnergi
17.11.2023 10:06

Hei, Ernst! Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen, og er åpne for innspill dersom du skulle ha noen til oss. Angående tilleggstjenester kan du avmelde disse selv via minside eller ved å kontakte oss på epost, chat eller telefon. Vi står klare til å hjelpe dersom det skulle være noe:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

MEGET FORNØYD. 👌👌👌

Omtale av  Hans K. J

Alt i Alt Meget fornøyd. Ingen minuser til dere.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 08:21

Hei, Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Dårlig

Omtale av  Anne

Har hatt samme problem. Trodde det var 12 månaders bindingstid på bedrifts avtale, men nei. Det var 12 månaders oppsigelse. 🤬😡 Dårlig info. Blev fortalt at dem hadde en fin app der du finner strømpriser og strømforbruk. Stemmer ikke. Anbefales ikke.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 13:25

Hei, Anne! Jeg forstår at dette gjelder en bedriftsavtale hos oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen på 38100081 eller [email protected] dersom du skulle ha spørsmål til avtalen, eller om du mener det er noe som må forbedres:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Øker prisnivået og endrer vilkårene

Omtale av  Morten

Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!

Svar fra NorgesEnergi
07.11.2023 13:37

Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

IKKE BRUK NORGESENERGI DA DE NÅ VIL FLÅ KUNDENE

Omtale av  Geir S. K

De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2023 09:37

Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Fornøyd energikunde

Omtale av  Jon B. G

Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:07

Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR