Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd energikunde

Omtale av  Jon B. G

Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:07

Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De gjør det de skal

Omtale av  Rune

Ikke noe problem med NorgesEnergi. Fin app, lett å se hvor summene i regningen kommer fra.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:08

Hei, Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi takker deg for tilbakemeldingen på appen:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Litt for dyrt

Omtale av  Kjersti G

Veldig dyrt i lengden, lang kundebehandling ved bla. Oppsigelse av strømkonto..

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:57

Hei, Kjersti! Vi strever alltid med å tilby kundene våre de beste prisen kombinert med de beste produktene. Avslutning av strømkonto tar dessverre litt lengre tid enn avslutning av normal kontrakt. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se om vi får fortgang på prossessen:) Mvh Anders/NorgesEnergi

Lurer folk.

Omtale av  Berit

Lurer folk med finurlige utviklede forsikringer, gebyrer m.m.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:54

Hei, Berit! Vi synes det er leit at du har dette inntrykket av oss, slik skal det ikke være. Hver enkelt kunde skal få god informasjon om alt som er i strømavtalen. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så skal vi se på saken din, eller besvare andre relevante spørsmål:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Værste kundeservice ever!!!!

Omtale av  Irene

Jeg var i kontakt med Norgesenergi da det kom dobbel strømregning til samme boenhet. Den ene er til enkemann den andre er til avdøde med en c/o adresse til samme sted. Ringte Norgesenergi for å rette opp i dette, men de kunne ikke hjelpe. Mener de da at både enkemann og avdøde skal betale strøm på samme adresse!!!! F..

Svar fra NorgesEnergi
24.10.2023 11:15

Hei Irene Vi synes det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Alle kundebytter og leverandørbytter går igjennom en felles database for strømmarkedet, Elhub. Det skal derfor ikke være mulig at to personer faktureres for strømmen på samme måler samtidig. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Dersom du kontakter oss på vegne av noen andre trenger vi grunnet personvern en gyldig fullmakt eller skifteattest for å kunne gjøre endringer eller utgi informasjon. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica – NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg blir behandlet som kunde.

Omtale av  Steinar O

Jeg har ikke alltid vært pliktoppfyllende med å betale, men likevel blir jeg behandlet så bra

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2023 12:02

Hei Steinar Så fint å høre at du opplever å bli behandlet bra hos oss. Det er viktig for oss at kunder opplever å få god hjelp i kontakt med oss og at det oppleves som hyggelig å prate med oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi

Bør forbedre grafen på løpende strømprisen time for time.

Omtale av  Åsmund N

Bør ha en en pulsmåler så en kan til en hver tid lese av hvor stor strømforbruket er akkurat i nuet.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2023 12:59

Hei Åsmund Tusen takk for din tilbakemelding og for et godt innspill. Vi tilbyr dessverre ikke pulsmåler per dags dato, men det er mulig dette vil komme i fremtiden. Når det gjelder grafen med strømpris time for time så skal denne være oppdatert med riktige timespriser til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt informasjon om hva du ønsker av forbedringer her. Vi vil gjerne høre dine innspill også der. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR